Iako je svijet u ekonomskoj krizi sam vrh modnog svijeta dodaje nule na svoje račune, a kolekcije se prodaju bolje nego ikada. Dior bilježi skok u prodaji od 35, a Chanel 20 posto.Zanimljivo je da na haljine najviše troše Ruskinje i Kineskinje.

Iako su najprestižnije modne kuće do sada imale nepisano pravilo, te nikada nisu odavale identitet svojih kupaca čini se kako se vremena ipak mijenjaju.

Dior je na aktualnom Tjednu mode u Parizu predstavio kolekciju za proljeće/ljeto 2009. revijom vrijednoj dva milijuna eura. No čelnici kuće zasigurno neće ni osjetiti tu kapljicu potrošenog novca s obzirom da su javno obznanili kako bilježe skok prodaje od 35 posto.
'Potražnja za visokom modom ne opada, oni dobrostojeći bogataši ne osjećaju krizu. A situacija u krojačkim salonima iz kojih izlaze odjevni predmeti najviše klase, nikada nije bila bolja', izjavio je Sidney Toleado, predsjednik Diora.

I u Chanelu je  jednaka situacija, oni bilježe porast prodaje za čak 20 posto u protekloj godini. Iako su najprestižnije modne kuće do sada imale nepisano pravilo, te nikada nisu odavale identitet svojih kupaca čini se kako se vremena ipak mijenjaju. Imućne dame iz istočnih zemalja nove su obožavateljice visoke mode.

Sve donedavno tri petine ženske publike koje su u Parizu pratile revije visoke mode bile su Amerikanke. Njihova mjesta sada su zauzele Ruskinje, Kineskinje i žene s Bliskog istoka. Izgleda kako njihov novčanik jedini može isplatiti raskošne haljine vrijedne i nekoliko stotina tisuća eura. 

Uz bogate dame još će jedino holivudske ljepotice uživati u skupim haljinama koje će nositi na dodjeli Oscara i ostalih prestižnih nagrada.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju