Prvi hrvatski parfumerijski lanac Martimex u preuređenoj parfumeriji na Trgu bana Josipa Jelačića, predstavio je luksuzne novitete najpoznatijih svjetskih niche brendova. Tom su prilikom brojni uzvanici i osobe iz javnog života isprobale najnovije parfeme niche brendova Memo Paris, Maison Francis Kurkdjian, Ramon Monegal, Jovoy, Initio i Montale koji se u Hrvatskoj mogu kupiti ekskluzivno u toj ujedno i najvećoj Martimexovoj trgovini
Eventom na glavnom zagrebačkom trgu, parfumerijski lanac Martimex, koji je nedavno proslavio 25 godina uspješnog poslovanja, pokazao je kako i dalje čvrsto drži poziciju regionalnog igrača u beauty industriji.'Riječ je o parfemima koji imaju dušu te svojom čistoćom mirisa i ljepotom oduševljavaju publiku istančanog ukusa'
Najveća Martimexova parfumerija, u kojoj se ekskluzivno mogu kupiti čak 22 niche brenda, prostire se na više od 200 četvornih metara, a preuređena je u modernom stilu kombinirajući zlatnu i crnu, boje koje već godinama vladaju svijetom niche parfema.
22 SVJETSKA NICHE BRENDA
Dragi prijatelji Martimexa, ne samo da mi je drago što vas večeras vidim u ovako velikom broju u našoj preuređenoj parfumeriji, nego što su tu i različite generacije tih istih prijatelja. To mi govori kako su neki od vas, koji su nam povjerenje poklonili prije 26 godina, još uvijek s nama, kao što vidim i neka nova lica koja će nam se pridružiti u osvajanju novih izazova. Drago mi je što vas je zaintrigirao svijet niche parfema i ponosni smo na to što u ovoj parfumeriji možete ekskluzivno isprobati parfeme čak 22 svjetska niche brenda, naglasio je Veljko Marton, vlasnik Martimexa.
Riječ je o parfemima koji imaju dušu te svojom čistoćom mirisa i ljepotom oduševljavaju publiku istančanog ukusa. Tako se na eventu mogao pomirisati jedan od najluksuznijih svjetskih niche brendova Memo Paris, djelo bračnog para Clare i Johna Molloya, koji dočarava sjećanja na njihova putovanja, odabrana mjesta prepuna povijesti i simbolizma.
Mnogobrojni ljubitelji niche parfema imali su priliku upoznati i mirise Ramóna Monegala, službenog parfumera španjolske kraljevske obitelji, kojem je glavna inspiracija literatura, od bogatstva proze do sažete poezije.
Riječi pretvara u note, fraze u akorde, priče u kompozicije, a tintu, komponentu svih događanja, u zamišljeni parfem.
Širio se miris i poznatog svjetskog parfumera Maisona Francisa Kurkdjiana koji je slavu stekao radeći za Jean-Paula Gaultiera te Jovoy, sinonim za najveću niche parfumeriju u Europi. Oni najizbirljiviji, uživali su u svjetskom brendu Initio koji nudi mogućnost miješanja svojih mirisa, kako biste stvorili vlastiti, unikatan parfem.