Početak studenog u modnoj je industriji rezerviran za lansiranje reklama namijenjenih nadolazećem blagdanskom mjesecu. Burberry je sezonu započeo kampanjom 'From London with love', u kojoj je glavna zvijezda 12 godina star sin Davida i Victorije Beckham, šarmantni dječačić Romeo

Prvi modni angažman srednjeg sina Davida i Victorije Beckham izazvao je prije dvije godine veliku medijsku pažnju, ali i porast prodaje odjeće za djecu kultnog brenda Burberry za 13 posto. Da je 12 godina star Romeo savršeno odradio posao potvrđuje i nastavak suradnje modne kuće sa simpatičnim mališanom.



Promotivna visokobudžetna reklama ističe važnost darivanja, a prenošenje blagdanske poruke kroz reklamne minute bio je zadatak Romea. Klasičan baloner i prepoznatljiv karirani uzorak na šalu glavni su upečatljivi odjevni komadi na dječaku koji izgledom neodoljivo podsjeća na slavne roditelje.

Nasmiješen i frajerskog pogleda Romeo izgleda poput tate Davida, dok elegancijom i gestama odaje veliku sličnost s mamom Victorijom.

 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju