Galerija +3 Krajem prošle godine, Max Factor započeo je kampanju #MyFactor, s ciljem da osvijesti žene kako je ljepota u individualnosti i kako je svaka od njih lijepa i posebna na svoj način.
Kao zaštitno lice globalne #MyFactor kampanje za 2018. godinu odabrana je norveška fotografkinja, modna blogerica, suradnica časopisa Vogue, stilistica i zagovornica prirodnog izgleda Hanneli Mustaparta.
Zajedno sa šarmantnom Hanneli u glavnoj ulozi, Max Factor je za 2018. godinu lansirao nove omiljene beauty favorite, koji će se nesumnjivo pronaći u brojnim kozmetičkim torbicama.Kampanja #MyFactor ima za cilj osvijestiti žene kako je ljepota u individualnosti i kako je svaka od njih lijepa i posebna na svoj način, tj. da ima svoj faktor.
Max Factor Facefinity Compact naziv je novog pudera u kamenu, trajnog poput tekućeg pudera, koji čini kožu mekom poput baršuna. Kao sastavni dio njegovog luksuznog zlatnog pakiranja nalaze se mekana spužvica za nanošenje i praktično veliko ogledalo.
Maskara Max Factor Dark Magic dolazi u novom, inovativnom obliku pakiranja kako bi savršeno „legla“ u ruku te omogućila lagano, precizno i brzo nanošenje maskare. Maskara kreira intenzivne, guste, ali savršeno rasčešljane trepavice. Tekstura je iznimno lagana zahvaljujući omjeru vode 2:1 u odnosu na voskove i pigmente. Sadrži prirodni vosak suncokretovih sjemenki, a dolazi i u vodootpornoj verziji.
Max Factor Colour X-pert WTP Eyeliner vodootporni je tuš za oči intenzivne boje i dugotrajne postojanosti. Vrlo se lako nanose zbog preciznog spužvastog aplikatora, a tuš se osim u crnoj, može pronaći i u metalik ljubičastoj i metalik tirkiznoj boji.
Kampanja #MyFactor ima za cilj osvijestiti žene kako je ljepota u individualnosti (Foto: PR) Foto: PR