Baš kao i žene, muškarci su svakodnevno putem medija izloženi nerealnim slikama idealnog muškog tijela koje u njima stvaraju kompleks manje vrijednosti. Upravo je zato norveška kompanija Dressmann odlučila da više ne želi biti poznata kao modni brend isključivo za 'savršene' muškarce nego se umjesto toga želi okrenuti svim tipovima muškaraca

Norveška kompanija Dressmann priznaje da se, poput mnogih proizvođača muške odjeće, izgubila u standardima modne industrije i tako sudjelovala u iskrivljavanju slike muškog tijela.

Norveška kompanija Dressmann priznaje da se izgubila u standardima modne industrije.

Sada želimo pronaći put natrag, natrag među većinu ljudi, natrag u stvarnost. Ljudi se desetljećima bore s nametnutim idealima preko kojih netko drugi odlučuje o tome što je ružno, tko je normalan, a tko nije, poručili su iz kompanije.

Upozoravaju da je prema statistikama čak 11 posto osnovnoškolaca u Europi probalo steroide u želji da povećaju svoje mišiće i poboljšaju tonus tijela. Upravo su zato u svojoj novoj reklami odlučili 'razbiti' marketinški standard prema kojem donje rublje reklamiraju isključivo fit manekeni s isklesanim tijelima.

Glavne zvijezde njihove kampanje su muškarci svih rasa, godišta, oblika i veličina i za Dressmann su svi oni 'savršeni' muškarci.

Bitno je imati vjere u ono što jesi, a ne u ono što nam modna industrija govori da je savršeno, poručio je Jens Bonesmo, direktor kompanije.


 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju