Norveška kompanija Dressmann priznaje da se, poput mnogih proizvođača muške odjeće, izgubila u standardima modne industrije i tako sudjelovala u iskrivljavanju slike muškog tijela.
Sada želimo pronaći put natrag, natrag među većinu ljudi, natrag u stvarnost. Ljudi se desetljećima bore s nametnutim idealima preko kojih netko drugi odlučuje o tome što je ružno, tko je normalan, a tko nije, poručili su iz kompanije.Norveška kompanija Dressmann priznaje da se izgubila u standardima modne industrije.
Upozoravaju da je prema statistikama čak 11 posto osnovnoškolaca u Europi probalo steroide u želji da povećaju svoje mišiće i poboljšaju tonus tijela. Upravo su zato u svojoj novoj reklami odlučili 'razbiti' marketinški standard prema kojem donje rublje reklamiraju isključivo fit manekeni s isklesanim tijelima.
Glavne zvijezde njihove kampanje su muškarci svih rasa, godišta, oblika i veličina i za Dressmann su svi oni 'savršeni' muškarci.
Bitno je imati vjere u ono što jesi, a ne u ono što nam modna industrija govori da je savršeno, poručio je Jens Bonesmo, direktor kompanije.