Kultura & zabava
Odgonetka nakon koje na WC znak više nikada nećete gledati istim očima
05-05-2015
Piše
Zadovoljna
Američka softverska tvrtka Axosoft redizajnirala je simbol koji se pojavljuje na vratima ženskih toaleta diljem svijeta. S hashtagom ItWasNeverADress (Ovo nikad nije bila haljina) društvenim se mrežama proširio novi ženski simbol, kojem je dodan plašt kako bi se ljude podsjetilo na vrijednost žena u društvu
'Žene u tehnologiji' naziv je konferencije koja se održala u američkom gradu Phoenix u Arizoni, a na kojem je dizajnerica Tania Katan izložila novi simbol za ženski WC.
Umjesto generičkog simbola u predimenzioniranoj haljini, zaposlenica tvrtke Axosoft napravila je moćan redizajn prikazavši ženu u hlačama, plavoj majici i plaštu, odnosno prikazala ju je kao superjunakinju.
Ovaj redizajn je zapravo svojevrsni poziv javnosti na mijenjanje percepcije žena kao slabiji spol te poticanje procesa osnaživanja žena.
Sretan Božić!
Sretan Božić! Preuzmite ove čestitke i pošaljite ih dragim ljudima za Božić
NEMAJU KONKURENCIJE
Tri gracije iz Zagreba potvrdile koje su hlače najtraženije, bilo ljeto ili zima
Cjenovno prihvatljiva
Ova haljina od 50 eura savršen je izbor za blagdanske zabave, ima je i Ana Gruica Uglešić i baš joj super stoji