Američka softverska tvrtka Axosoft redizajnirala je simbol koji se pojavljuje na vratima ženskih toaleta diljem svijeta. S hashtagom ItWasNeverADress (Ovo nikad nije bila haljina) društvenim se mrežama proširio novi ženski simbol, kojem je dodan plašt kako bi se ljude podsjetilo na vrijednost žena u društvu

'Žene u tehnologiji' naziv je konferencije koja se održala u američkom gradu Phoenix u Arizoni, a na kojem je dizajnerica Tania Katan izložila novi simbol za ženski WC.

Umjesto generičkog simbola u predimenzioniranoj haljini, zaposlenica tvrtke Axosoft napravila je moćan redizajn prikazavši ženu u hlačama, plavoj majici i plaštu, odnosno prikazala ju je kao superjunakinju. 

Ovaj redizajn je zapravo svojevrsni poziv javnosti na mijenjanje percepcije žena kao slabiji spol te poticanje procesa osnaživanja žena. 

 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju