Anamarija je prošle sezone debitirala na Cro A Porteru, a ove sezone otišla je korak dalje te osim svog rada odlučila je predstaviti i sebe. Vođena idejom da je moda igra i rizik odlučila je zaigrati glavnu ulogu u svojoj najnovijoj kampanji te razgolitila sebe i svoj rad na najiskreniji način.
U vlastitim kreacijama stala je pred foto objektiv i tako sudjelovala u nastajanju serije modnih fotografija svoje kampanje za najnoviju kolekciju 'The Woods'.
>> Cro A Porter predstavlja kolekcije domaćih dizajnera
Potraga za ovosezonskom inspiracijom mladu dizajnericu odvela je na mistično putovanje jesenskim, maglovitim, mokrim šumama francuske unutrašnjosti.
Već tada, za boravka u tom bajkovitom ali pomalo i strašljivom okruženju, shvatila je kako je pronašla inspiraciju za svoju novu kolekciju, te kako su to boja njenih budućih skica i njene nove kolekcije.
Kolekcija 'The Woods' namijenjena je mladim i hrabrim djevojkama koje vole opasnost, koje vole hodati na ivici, koje vole pomicati granice, koje se ne boje novih izazova. Moderna pepeljuga iz šume?!
'Htjela sam se nekom jednostavnom formom približiti svojoj publici, ideja je došla spontano i neplanirano te sam u jednom trenutku pomislila: ukoliko se ja dobro osjećam u vlastitoj odjeći tada će i svi drugi…..Moda je igra i rizik, a ja volim riskirati, istraživati i biti otvorena prema novim izazovima. Ovo je zasigurno izazov u kojem sam uživala', rekla je Anamarija Aasnović.
Igre Anamarije zasigurno će ostati zamijećene a ova mlada dizajnerica sigurno i polako već pronalazi svoje mjesto na domaćoj modnoj sceni.
Modna revija Anamarije Asanović na rasporedu je prvog dana ovosezonskog NIVEA Cro A Porter-a, u četvrtak 7. rujna, u Westgate Shopping City.