1. Chanel
Elegantni glamur ponuđen u deset proizvoda limitirane make up kolekcije 'Les Scintillances de Chanel' prije svega se zasniva na prirodnosti i blistavoj koži. Pri tome naravno nije zanemaren i faktor luksuza koji se osim u izboru boja, zlatne i crvene, ističe kroz usne visokog sjaja i odsjaj svjetlucavih čestica na obrazima i kapcima.
Apsolutni hit su tako zlatni tuš za oči (Ligne Extrême in Or) koji se izrazito lako nanosi, puder u kamenu s 3D motivom zadužen za prozračnost tena (Lumière Sculptée de Chanel) te crveno sjajilo (Rouge Allure Laque, nijansa Empire) čiji visoki sjaj osigurava gotovo lakirane usne te lak za nokte u boji fuksije zlatnog odsjaja (Rouge Carat). Još vam samo nedostaje mala crna haljina i spremne ste za party!
2. Givenchy
Sam naziv limitirane kolekcije 'Nuit Celeste' ili 'nebeska noć' nagovještava mistični, nokturalni stajling koji se ne boji najdubljih nijansi crne boje. Ona je rezervirana za kapke i naglašeni smokey eyes postignut s višefunkcionalnim sjenilom (L'Ombre Noir) koji lako zamjenjuje i tuš za oči te lakom za nokte, poput zvjezdanog neba posut šljokicama.
S kolorističkim sinonimom za šik savršeno koketira zlatna, u ovoj kolekciji skrivena u sjajilu (Gelée d’Interdit) za usne te zlaćanim puderom (L'Or Celeste) poput parfema skrivenom u crnoj luksuznoj bočici s pumpicom.
3. Dior
Zlato je u samoj srži modne kuće Dior. Osim što se u samom imenu kriju riječi dieu (bog) i or (zlato), na samom početku ove modne bajke parfemi i kozmetika imali su ambalažu zlatnoga sjaja. Baš kao i ovogodišnja limitirana božićna kolekcije.
Sedam nijansi ruževa uz svoj pigment na usnama ostavlja zlatni trag dok je 'zvjezdano zlato' odnosno ruž broj 217 namijenjen zlatnim ovisnicama, spremnima na potpuno predaju usnama boji ovog plemenitom metala. Plaštem blistavih čestica prekriveni su i nokti, koji su u takvom ruhu ravnopravni s ostalim modnim dodacima.
4. Lancôme
Ove je godine kozmetički brend Lancôme svojom posebnom limitiranom kolekcijom želio skrenuti pažnju i na one kojima je pomoć potrebna. Tako je blagdanskom kolekcijom pružio podršku fundaciji 'Golden Hat Foundation' koju je osnovala glumačka zvijezda Kate Winslet ne bi li pomogla djeci oboljeloj od autizma.
>> VIDEO: 4 pravila za nanošenje sjajila
>> FOTO: Očaravajući make-up trendovi za jesen
'Golden Hat Foundation' make up kolekcija reinterpretira mistični L’Absolu ruž za usne, Le Vernis lak za nokte, te novi multi-kompaktni puder. Svi proizvodi su prepoznatljivi po logotipu fundacije i potpisu glumice Kate Winslet. Cijela kolekcija se može ekskluzivno za Hrvatsku pronaći u parfumeriji Sephora.
5. Make Up Factory
Glamurozna poput pariških noći je i nova kolekcija 'Glam Appeal'. Grad na Staru godinu zablista u posebnom sjaju: svjetleće lampice krase ulice, pompozni vatrometi reflektiraju se u Seini, radosno se nazdravlja šampanjcem, a moderni pariški šik je u trendu kao nikad prije.
Privlačnost blještavila i zlata ove će godine i u make upu biti okosnica šik looka: nježni shimmer efekti na kapcima, zavodničke usne i ten elegantnog sjaja.
Svjetlucave čestice i čestice zlata u sjenilima, puderu i lakovima za nokte učinit će vas profinjenom partijanericom.