Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Moda & ljepota

'Chanel' se protiv recesije bori poskupljenjem

05-08-2010 Piše Zadovoljna
komentari

Visoka moda pod svaku cijenu želi zadržati svoju ekskluzivnost i svoje proizvode držati na pijedestalu statusnih simbola. Tako u ekonomski teškim vremenima cijenama ne podilaze masovnosti, već kao da se na visokm štiklicama uspinju i dolaze na višu cjenovnu stepenicu

Dok neke kuće visoke mode poput 'Louis Vuittona' žele da njihovi proizvodi što glasnije 'vrište' njihovim logom, drugi vole decentniji i nešto profinjeniji potpis.

U trendu Čestitke: Sretan Božić Sretan Božić! Sretan Božić! Preuzmite ove čestitke i pošaljite ih dragim ljudima za Božić Tri ljepotice iz Zagreba u najtraženijim hlačama NEMAJU KONKURENCIJE Tri gracije iz Zagreba potvrdile koje su hlače najtraženije, bilo ljeto ili zima Ana Gruica Uglešić uvijek mami pažnju svojim modnim izborima Cjenovno prihvatljiva Ova haljina od 50 eura savršen je izbor za blagdanske zabave, ima je i Ana Gruica Uglešić i baš joj super stoji

Među takve spada i modna kuća 'Chanel' čiji su elegantni modeli održavali fiksne cijene godinama, no sada je uprava kuće zaključila kako je najbolji način odupiranja krizi poskupljenje.

>> Bujna stokilašica zagazila u Chanel

>> VIDEO: Kraljevska modna gozba Karla Lagerfelda

Tako je poznata klasična torba srednje veličine s 1.990 poskupila na 2.600 eura, a balerinke koje su koštale između 450 i 500 sada su između 500 i 690 eura.

'Chanel' to vidi kao rešenje za činjenicu da su postali dio mainstreama, a cilj poskupljenja je da njihovi proizvodi postanu nedostižni još većem broju ljudi, što bi im donijelo dodatnu ekskluzivnost.

Činjenica je da oni koji su do sada kupovali 'Chanelove' proizvode neće ni osjetiti poskupljenje, dok će se ovi ostali zadovoljiti sitnim znacima luksuza s dvostrukim C u obliku crvenog ruža ili luksuzne maskare.

Pročitaj još
Pročitaj još