Visoka moda pod svaku cijenu želi zadržati svoju ekskluzivnost i svoje proizvode držati na pijedestalu statusnih simbola. Tako u ekonomski teškim vremenima cijenama ne podilaze masovnosti, već kao da se na visokm štiklicama uspinju i dolaze na višu cjenovnu stepenicu

Dok neke kuće visoke mode poput 'Louis Vuittona' žele da njihovi proizvodi što glasnije 'vrište' njihovim logom, drugi vole decentniji i nešto profinjeniji potpis.

Među takve spada i modna kuća 'Chanel' čiji su elegantni modeli održavali fiksne cijene godinama, no sada je uprava kuće zaključila kako je najbolji način odupiranja krizi poskupljenje.

>> Bujna stokilašica zagazila u Chanel

>> VIDEO: Kraljevska modna gozba Karla Lagerfelda

Tako je poznata klasična torba srednje veličine s 1.990 poskupila na 2.600 eura, a balerinke koje su koštale između 450 i 500 sada su između 500 i 690 eura.

'Chanel' to vidi kao rešenje za činjenicu da su postali dio mainstreama, a cilj poskupljenja je da njihovi proizvodi postanu nedostižni još većem broju ljudi, što bi im donijelo dodatnu ekskluzivnost.

Činjenica je da oni koji su do sada kupovali 'Chanelove' proizvode neće ni osjetiti poskupljenje, dok će se ovi ostali zadovoljiti sitnim znacima luksuza s dvostrukim C u obliku crvenog ruža ili luksuzne maskare.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju