Uspješna suradnja branda DOVE i vodećeg modnog koncepta FASHION.HR već sezonama na pisti predstavlja rezultate inspirirane filozofijom stvarne ljepote za koju su do sada svoje unikatne kolekcije lansirala najveća domaća dizajnerska imena. Među prvima je svoju viziju u DOVE duhu predstavio poznati domaći dizajner Robert Sever koji se u novoj sezoni ponovno vratio u ulozi kreativnog tumača kampanje 'stvarne ljepote', ovaj puta s porukom '100% svoja'.
>> Koje kistove trebamo za savršeni make up?
Ove je godine u suradnji sa FASHION.HR-om pokrenuo zanimljivu modnu priču '100% svoja' koja će biti pomno ispričana kroz odabrane 'it' komade odjeće koja svojom snažnom porukom inspirira žene da se izraze, podignu samopouzdanje i u svakom mogućem pogledu 'budu svoje'.
>> Robert Sever dizajnirao majicu '100% svoja'
U kontekstu jednostavnog, ali upečatljivog minimalizma Robert Sever odlučio je upotrijebiti svoju slavnu maštu u oslikavanju kako bi istu tehniku aplicirao na bijelu majicu. Po riječima dizajnera u ormaru svake žene bijela majica predstavlja klasiku koja se uvijek rado konzumira i miješa na različite odjevne kombinacije. Njena sofisticiranost i transformacija u kombinaciji sa neodoljivim ženstvenim motivom predstavljaju pravi modni pogodak.
Kampanju za '100% svoja' snimile su DOVE ambasadorice: Verica Kuštro (50), Jagoda Latinović Čaldarević (60), Silvija Gajdić (23) i Dragica Orešić (29). Time se nastavlja linija kontinuiteta i elana projekta koji već godinama plijeni pažnju svojim porukama o širenju ideje stvarne ljepote sada s geslom '100 svoja'.
Ivica Klarić također je dizajnirao 'it' komad u suradnji s DOVE-om, ali za muškarce. Remen IK za DOVE nositi će svaki muškarac koji se osjeća ugodno u svojoj koži.
Zadovoljna vam daruje 3 remena i 3 majice!
Dobitnici remena Ivice Klarića su Hrvoje Gregur, Robert Travčić i Čedomir Ivanišević. Majice Roberta Severa dobile su Nataša Šprem, Katarina Vuraić i Ivana Žužić.