Zadovoljni odazivom kupaca u zagrebačkoj trgovini zastupnici franšize za Gap planiraju se proširiti na Beograd, a potom nastavljaju osvajati Hrvatsku s trgovinama u Zagrebu, Rijeci ili Splitu

Gapove trgovine u Europi nisu toliko raširene kao primjerice u SAD-u, ovaj američki brend drugi je modni brend u svijetu. Zastupnici franšize za istočnu i jugoistočnu Europu, grčka Marinopoulos grupa, odlučila se za otvaranje trgovine u Zagrebu, a uskoro se planiraju proširiti i na Beograd, piše Poslovni tjednik.

'Marinopoulos grupa vodi Gapovu franšizu u Grčkoj, Cipru, Rumunjskoj, Bugarskoj, Hrvatskoj, a od sljedeće godine i Srbiji', rekao je za Poslovni dnevnik Aleksandar Rodić iz agencije K&K koja je zadužena za Gapov marketing u Hrvatskoj te dodaje kako je prodaja vrlo zadovoljavajuća.

'Hrvatska je živo tržište s mnogo međunarodnih brendova od kojih je najveći konkurent Zara', kaže Rodić, no dodaje kako se u Gapu ne boje konkurencije jer smatraju da na hrvatskom tržištu ima mjesta za više kvalitetnih stranih brendova.

Gap u Hrvatskoj zapošljava 18 djelatnika među kojima su prodavači i pomoćno osoblje koji uglavnom rade na pola radnog vremena te imaju ured koji se bavi financijama i odvjetnicu.

Roba koja se nalazi na policama Gapa u Zagrebu je iz Amerike, ali osoba koja je zadužena za odabir kolekcije (buyer) je iz Grčke i bira kolekcije šest mjeseci unaprijed. Ipak, mnogi su se kupci dolaskom Gapa u Zagreb bunili kako je roba preskupa, ili nije jednake kvalitete kao ona u Americi.

'Razlika je u troškovima carine i ostalim troškovima koji povećavaju cijenu. U Ateni je skladište iz kojeg se roba distribuira za cijeli Balkan', objašnjavaju. I izgled same trgovine mora biti prema pravilima franšize kako bi se zaštitio brend. Kuljić kaže kako im iz Londona redovito dolazi inspekcija koja provjerava izloge, robu i sve ostalo.

Iako zadovoljni rezultatima, u Gapu uskoro ne planiraju intenzivno otvarati nove trgovine. 'Dugoročni plan je proširenje s još tri ili četiri trgovine, no to su planovi za idućih godinu ili dvije. Možda još otvorimo dvije trgovine u Zagrebu, a onda se proširimo na Rijeku ili Split', poručuje. Za sada ne planiraju ni mogućnost kupnje preko interneta.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju