'Nekad sam bio lud za Umom Thurman, no za nju je bilo teško izraditi cipele, no ne zbog veličine stopala koja je 41 već je taško stvoriti personalizirani stil', rekao je Zanotti. Isto je bilo i s oskarovkom Gwyneth Paltrow, a obje glumice su često kupovale njegove modele.
Zanotti je cipele počeo izrađivati 1985. godine, iako su mu oduvijek govorili da draguljima nije mjesto na cipelema već oko vrata, dizajner nije odustao od namjere pa je u svojoj tvornici otvorio i poseban odjela za obradu dragulja.
>> Tko nosi štikle vrijedne milijun kuna?
>> Štikle udobne i mekane kao balerinke!
Zaštitno lice njegovih cipela je model Anja Rubik koja obožava cipele, torbice i nakit poput svake žene.
'Dugo radimo zajedno i mislim da je genij za cipele', rekla je Anja.
Dizajner inzistira da se svaki par njegovih cipela proizvede u Italiji, a cipele s njegovim potpisom su pravo umjetničko djelo ručno izrađeno od početka do kraja.
Svjestan je i kako ga dosta dizajnera kopira, no to ga ne opterećuje a smiješno mu je i parničenje Christiana Louboutina i Yves Saint Laurenta koji se svađaju oko crvenih potplata.
'Bolje je fokusirati se na posao nego trošiti novac na odvjetnike i sud', kaže Zanotti.
Giuseppe Zanotti proizvede preko pola milijuna pari cipela godišnje, izrađuje cipele za Cavallija i Veru Wang, a i Jennifer Lopez u svom posljednjem spotu nosi njegove cipele čija je cijena 7 tisuća kuna.
Zanotti je radio i s Lady Gagom, Beyonce i Rihannom pa te suradnji ističe kao jako uzbudljive. Ističe kako su potpetice za žene te ne planira raditi cipele za muškarce jer voli klasiku i ne može zamisliti muškarca u štiklama.
Na nedavno završenom filmskom festivalu u Cannesu Zanotti je zajedno s draguljarnicom Chopard dizajnirao cipele i naušnice s dijamantima, rubinima i safirima. Par je na aukciji prodan za milijun kuna.
Više pogledajte na stranici Red Carpeta.