Haljina čiji materijal postaje proziran kada se osoba koja ju nosi uzbudi uskoro bi mogla postati novi 'it' komad koji će se prodavati u lancima komercijalne odjeće. Model nazvan Intimacy 2.0 reagira na ubrzane otkucaje srca, dizajnirao ga je nagrađivani nizozemski dizajner Daan Roosegaarde, a izrađen je od kože i posebne folije te bežične tehnologije
Dizajner haljinu naziva 'tehno poezija' te Intimacy 2.0 opisuje kao modni projekt koji istražuje poveznicu između tehnologije i intime. Za svoj je rad primio nagrade u Nizozemskoj i Kini.
>> Što Facebook otkriva o našem ljubavnom životu?
Daan Roosegaarde je u pregovorima oko izrade haljine koja će reagirati kada god se osoba uzbudi ili kada joj je neugodno, a moći će se kupiti u trgovinama komercijalne odjeće.
Model će se sigurno pojaviti u mnogim prestižnim modnim časopisima, no hoće li se naći dovoljno hrabre dame koje će ga nositi u večernje provode.