Obline su ponovno u modi! Iako ova vijest nije ništa novo, kada je riječ o samom vrhu modne scene onda je to doista pravo iznenađenje.
Marc Jacobs prvi je modni div koji će u svoju kolekciju uvesti veće konfekcijske brojeve što će se očitovati i na modnim pistama gdje će revije nositi manekenke s pravim oblinama.
Iako su Marc Jacobs i njegov poslovni partner Robert Duffy izjavili kako je cijela priča još u samom početku nastajanja vjerujemo kako će ova vijest razveseliti mnoge žene diljem svijeta, ali i majke koje se u posljednjih nekoliko godina bore s medijskom anoreksijom koja utječe na mlade djevojke stvarajući im komplekse.
Iako će ovaj svjetski brand prvi pomaknuti granice modne industrije, već mu se pridružuju i druge poznate kuće mode.
Primjerice, nova jesenska kolekcija Louisa Vuittona bazirana na modi četrdesetih godina, na modne piste je pozvala manekenke s bujnim poprsjem i zaobljenih bokova, što je također bilo pravo iznenađenje.
No ako ste mislili kako su se modni velikani kao što je Karl Lagerfeld poznat po izjavi 'Nitko ne želi vidjeti zaobljenu ženu', napokon opametili i počeli shvaćati problem anoreksije ozbiljno, na žalost istina je malo drugačija.
Cijela priča pokrenuta je zbog jednog jedinog razloga - financijske krize.
Naime, recesija je pogodila i modne krugove pa je proširivanje tržišta jedini načina da se prodaja ponovno poveća.
>> Bujna stokilašica zagazila u Chanel
>> Debeljuce bez srama pokazuju gola tijela
To su shvatili i Dolce&Gabbana pa je na naslovnici novog broja modnog časopisa 'Love' osvanuo Victorijin anđeo Rosie Huntington-Whiteley odjenut u retro leopard D&G korzet koji maksimalno naglašava ženske atribute.
Hoće li financijski problemi promijeniti negativan tijek svjetske modne scene ne znamo, ali doista bi bilo lijepo vidjeti prave ženske obline na milanskom ili pak pariškom tjednu mode.