Što je imidž konzalting?
Riječ imidž toliko se uvriježila u našem svakodnevnom govoru da je više i ne doživljavamo kao nešto posebno, no kad kažemo 'imagine' tada se čini kao da je riječ o nečem maštovitom što možda čak i ne postoji, ali ima pozitivan emotivni naboj. I baš tako treba i biti. Treba stvoriti imidž ili 'imagine', uz pomoć znanja i iskustva onih koji su pronašli način i instrumente koji jamče stvaranje imidža kakav smo zamislili.
Sjećate li se famozne 'Zgodne žene' i Julie Roberts i sve one odjeće uz koju je ta žena blistala kao nikad prije i nikad kasnije? To je savršeni imidž! Ili prelijepe Sharon Stone u 'Sirovim strastima' u bijeloj haljini koja je učinila da je doživimo nevinom i čistom i da je dobro zapamtimo. I jesmo, jer to je bio imidž za pamćenje.
Koliko puta ste došli na domjenak, večeru ili u kazalište i već nakon par minuta znali biste gdje, u kojem dijelu prostorije stoji plava žena u crnoj haljini i gdje je čovjek koji se pretjerano znoji, te kako je izgledala žena na garderobi koja je preuzela vaš kaput. Čak ste zapamtili madež na licu brinete kraj vrata i široki osmjeh nižeg mladića, ali nikome niste zapamtili ime, iako su vas upoznali sa svima pri dolasku.
Zapamtili ste imidž.
To se dogodilo i prije moje odluke o zaokretu u karijeri i profesiji. U avion, koji je kao i obično kad je riječ o prekoocenskim letovima bio pun žena različitih dobi i izgleda, ušla je žena za koju sam procijenila da ima pedesetak godina i koja je ostavila dojam na sve.
Imala je savršenu suknju, savršenu košulju, savršene cipele, remen, naočale, frizuru, nakit, make up i parfem. Sve je na njoj bilo na pravom mjestu. Nije bila najmlađa, ni najmršavija. Nije bila ni najljepša, ni najbolje građena, ali po svemu ostalom bila je iznimna. Ostavila je dojam kao nitko prije. I sigurna sam da se to mnogima dogodilo. Shvatila sam da postoji princip koji sve dijelove koji čine sliku koju predstavljamo možemo uskladiti, i ako postoji način, ja ga želim naučiti. I bi tako.
U prvih nekoliko minuta više od 90 posto komunikacije je neverbalno, 55 posto komunikacije je upravo ono što se vidi, 38 posto čini mimika (koju opet vidite!), a tek 7 posto je ono što govorimo ili čujemo kad nam se govori. Dakle, imidž je naša posjetnica!
U današnjem vrlo natjecateljskom modernom dobu, imati odgovarajući imidž znači imati značajnu prednost.Steknite je!
Od sada pa nadalje stojim vam na raspolaganju kako biste svojom ljepotom zavladali zauvijek!
Specijalistica imidž konzaltinga
Andreja Horvatić