Kada je Michelle Williams na dodjeli nagrada BAFTA na crveni tepih zakoračila u izrazito damskoj haljini s cvjetnim ukrasom na struku, mnogi su nagađali da je riječ o kreaciji s potpisom Karla Lagerfelda, odnosno Chanela.
No ona je bila dio Conscious Exclusive Glamour kolekcije H&M-a koja će od 12. travnja biti dostupna u 100 trgovina širom svijeta te djelomično u njihovoj online trgovini.
>> 6 zvijezda koje se ne boje jeftine odjeće
Proširivanjem asortimana kolekcije u kojoj se koriste ekološki prihvatljivi materijali poput recikliranog poliestera, organskog pamuka te tkanine od konoplje ovaj poznati brend nastoji ublažiti svoj imidž neetične tvrtke koja u proizvodnji odjeće koristi sweatshopove u Bangladešu i Indiji.
>> Michelle Williams: Djevojka u jeftinoj haljini
Ovom kolekcijom uspjeli su preslikati sve elemente glamura najskupljih modnih imena stvarajući tako kreacije kojima ne nedostaje raskoši i efektnosti neophodne za crveni tepih.
Amanda Seyfried je u tirkiznom kompletiću iz te kolekcije sastavljenom od kratkih hlačica te sakoa inspiriranog smokingom izgledalo odlično, čak i bolje nego u nekim skupocjenim kreacijama koje nisu najuspješnije pogodile njezin karakter i modnu osobnost.
U ovoj će limitiranoj ponudi za sebe nešto uspjeti pronaći i one koje vole dramatičnije modele i boje, ali i one vjerne što jednostavnijim krojevima i što neutralnijim bojama.