Unatoč dostupnosti najrenomiranijim imenima mode čije si kreacije može priuštiti samo stotinjak ljudi na svijetu, poznate dame koje ih za crveni tepih samo posuđuju sa zadovoljstvom su se okrenule poznatom brendu jeftine odjeće i u njemu izgledale jednako efektno i svečano kao i u modelima čije cijene dosežu četveroznamenkastu cifru

Kada je Michelle Williams na dodjeli nagrada BAFTA na crveni tepih zakoračila u izrazito damskoj haljini s cvjetnim ukrasom na struku, mnogi su nagađali da je riječ o kreaciji s potpisom Karla Lagerfelda, odnosno Chanela.

No ona je bila dio Conscious Exclusive Glamour kolekcije H&M-a koja će od 12. travnja biti dostupna u 100 trgovina širom svijeta te djelomično u njihovoj online trgovini.

>> 6 zvijezda koje se ne boje jeftine odjeće

Proširivanjem asortimana kolekcije u kojoj se koriste ekološki prihvatljivi materijali poput recikliranog poliestera, organskog pamuka te tkanine od konoplje ovaj poznati brend nastoji ublažiti svoj imidž neetične tvrtke koja u proizvodnji odjeće koristi sweatshopove u Bangladešu i Indiji.

>> Michelle Williams: Djevojka u jeftinoj haljini

Ovom kolekcijom uspjeli su preslikati sve elemente glamura najskupljih modnih imena stvarajući tako kreacije kojima ne nedostaje raskoši i efektnosti neophodne za crveni tepih.

Amanda Seyfried je u tirkiznom kompletiću iz te kolekcije sastavljenom od kratkih hlačica te sakoa inspiriranog smokingom izgledalo odlično, čak i bolje nego u nekim skupocjenim kreacijama koje nisu najuspješnije pogodile njezin karakter i modnu osobnost.

U ovoj će limitiranoj ponudi za sebe nešto uspjeti pronaći i one koje vole dramatičnije modele i boje, ali i one vjerne što jednostavnijim krojevima i što neutralnijim bojama.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju