Kapriciozni i mušičavi modni velikan Karl Lagerfeld odlučio je spojiti najčišći elitizam i njemu dosada toliko mrsku masovnu proizvodnju. Čak je naglo otkazao reviju na pariškom tjednu mode kako bi se posvetio 'masstigeu'

Njemački modni kreator Karl Lagerfeld i kreativni direktor modne kuće 'Chanel' odlučio je unijeti živost u svoje kolekcije te će na proljeće izdati novu liniju pret-a-portera 'masstige' nastalu kao spoj riječi 'masa' i 'prestiž' te se tako umiliti širokoj publici koju je do sada prezirao.

Odjeća iz te linije neće se prodavati u trgovinama već isključivo preko interneta, koji sam Kaiser smatra nužnim zlom. Svoje mišljenje o kompjutorima prije nekoliko godina izložio je riječima kako ih kupuje samo da bi služili kao ukras, a ne zbog njihovih tehničkih osobina.

'Elitizam masa već je dugo moj san. Mislim da mi je gotovo bio zadatak napraviti to s mojim imenom', tvrdi kreator u priopćenju svoje tvrtke.

U tijeku su pregovori oko distribucije i proizvodnje te nove linije koja bi se mogla pojaviti već u sezoni jesen-zima 2011./12., piše u priopćenju.

>> VIDEO: Kraljevska modna glazba Karla Lagerfelda

>> Karl Lagerfeld izvrijeđao Seala i Heidi Klum

Godine 2004. Lagerfeld se već okušao u pret-a-porteru za široke mase kreirajući tridesetak modela za švedski odjevni lanac H&M koji su prodani u svega nekoliko sati nakon što su posložene na police trgovina.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju