Iako mnogi cipele Christiana Louboutina doživljavaju malim umjetničkim djelima koje uredno prati i cijena od po nekoliko tisuća dolara za modele iz limited kolekcije, s novom kampanjom više nema mjesta sumnji. U suradnji s poznatim fotografom Peterom Lipmannom, cipelama je udahnuta sasvim nova dimenzija.
>> Louboutin tužio YSL: Rat zbog crvenih potplata
>> Štikle izrađene u čast Blake Lively
Likovi s poznatih umjetničkih djela, poput Jean-Marc Nattierove Markize de Pompadour, Zurbaranove Sante Dorotee ili pak Marie-Guillemine Benoistove Negresse 'poziraju' s cipelama i torbicama nove kolekcije za jesen/zimu 2011./2012.
Mora se priznati kako su se skupocjene cipele izvrsno uklopile u Lipmannove kompozicije, a sigurni smo kako niti dame u originalima ne bi imale ništa protiv nošenja ljepotica s kojima poziraju u 21. stoljeću. (Agencija VLM)