Nakon Hermèsa i Louboutin je lansirao kampanju u kojoj likovi iz poznatih umjetničkih djela poziraju s njegovim modelima. Pogledajte cipele i torbice iz kolekcije jesen/zima 2011./2012. na fotografijama je ovjekovječio Peter Lippman

Iako mnogi cipele Christiana Louboutina doživljavaju malim umjetničkim djelima koje uredno prati i cijena od po nekoliko tisuća dolara za modele iz limited kolekcije, s novom kampanjom više nema mjesta sumnji. U suradnji s poznatim fotografom Peterom Lipmannom, cipelama je udahnuta sasvim nova dimenzija.

>> Louboutin tužio YSL: Rat zbog crvenih potplata

>> Štikle izrađene u čast Blake Lively

Likovi s poznatih umjetničkih djela, poput Jean-Marc Nattierove Markize de Pompadour, Zurbaranove Sante Dorotee ili pak Marie-Guillemine Benoistove Negresse 'poziraju' s cipelama i torbicama nove kolekcije za jesen/zimu 2011./2012.

Mora se priznati kako su se skupocjene cipele izvrsno uklopile u Lipmannove kompozicije, a sigurni smo kako niti dame u originalima ne bi imale ništa protiv nošenja ljepotica s kojima poziraju u 21. stoljeću. (Agencija VLM)

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju