Kineski lažnjaci najskupljih i najpopularnijih cipela marke Louboutin preplavile su tržište. Ovaj brand prepoznatljivih crvenih potplata koji su ujedno i njihov zaštitni znak postao je jedan od najznačajnijih modnih dodataka na svijetu koji želi imati svaka žena, a gotovo da i ne postoji holivudska zvijezda koja nije crvenim tepihom prošetala kraljice svih cipela.
Iako se Hrvatska ubraja u rijetke zemlje u kojima se u trgovinama prodaju samo originalne louboutinke, na ulicama kopija ima sve više, a za razliku od pravih čija cijena prelazi i tri tisuće dolara, lažne varijante mogu se pronaći i po 100 dolara.
Iz ove modne kuće protiv lažnjaka se bore svim silama, a upućeni tvrde kako one nisu niti blizu originala.
Želite li i vi postati ponosna vlasnica originalnih cipela crvenog đona, morate znati osnovnu razliku. Primjerice, originalne cipele nemaju nikakav miris, niti po koži, niti po ljepilu, dok se na kopijama itekako osjeti.
Isto tako, na crnom se tržištu prodaju modeli koji nikada nisu niti proizvedeni, zato je najbolje posjetiti njihovu web stranicu i doznati koji se modeli nude u prodaji.
>> Štikle i crveni ruž za savršenu Severinu
>> Seksi J.Lo najviše voli luksuzne štikle
Lažne louboutinke možete prepoznati i po kutiji. U svakoj kutiji se mora nalaziti vrećica za cipele te bijeli papir, mala vrećica u kojoj se nalaze rezervne kapice za pete te dodatna vrećica za svaku cipelu kao zaštita od prašine i oštećivanja prilikom putovanja.
Popularne štikle izrađuju se ručno, a slavni dizajner Christian Louboutin toliko je financijski potkovan da je dao izraditi liniju nenosivih cipela samo za svoje vlastito zadovoljstvo.