Ministrica socijalne politike i mladih Milanka Opačić u povodu nacionalne kampanje 'Ne govoru mržnje na internetu' pozvala je javnost na osvješćivanje poruka koje vladaju u virtualnom svijetu, a koje najviše utječu na djecu. Za konferenciju je odabrala nenametljivu modnu kombinaciju, crne skinny hlače zamijenile su ovoga puta njezin zaštitni znak, komotne haljine



On-line kampanji Vijeća Europe 'Ne govoru mržnje na internetu' Hrvatska se pridružila u cilju senzibiliziranja javnosti, posebno djece i mladih, o poštivanju ljudskih prava i negativnim utjecajima govora mržnje.

>>Milanka Opačić: Haljina koja može podnijeti baš sve

Mladi ljudi imati će ključnu ulogu u kampanji te će svojim proaktivnim djelovanjem na Internetu u sklopu stranice www.dislajkammrznju.hr, u školi i zajednici osvješćivati sebe i druge o tomu što je to govor mržnje i kakve posljedice takav neprihvatljivi način izražavanja može imati.

Na press konferenciji ministrica socijalne politike i mladih Milanka Opačić javnosti je predstavila program i pozvala na stopiranje loših poruka koje vladaju u virtalnom svijetu.

Za neformalno obraćanje odabrala je opušten stajling, crne hlače do iznad gležnja i skinny kroja kombinirala je uz trendi model gležnjača. Opušteno izdanje upotpunili su bijela majica sa simboličnim logom kampanje i crni sako.


 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju