Osim ponosa, muškarci su vrlo osjetljivi i na visinu. Upravo zbog toga najpoznatija svjetski dizajneri ove su godine na modnim pistama predstavili modele muških cipela na visoku potpeticu koji će, čini se, postati pravi hit

I dok žene ponosno koračaju na najvišim štiklama i platformama te si na trendi način dodaju pokoji centimetar koji izdužuje figuru, muškarci su do sada bili lišeni takvog zadovoljstva, a samo su najhrabriji posezali za debelom đonovima kako bi se barem za centimetar ili dva podigli u visinu.

No došao je kraj prikrivanju jer i muškarci su konačno dobili trendi modele cipela, gležnjača i čizama na visoku potpeticu.

Najpoznatiji svjetski brendovi zajedno su krenuli u osvajanje širokog muškog tržišta te lansirali modele koje će najvjerojatnije nositi samo vrlo niski modno osviješteni muškarci.

Tako je dizajner Rick Owens predstavio svoj model platformi s potpeticom visine od 9 centimetara. Ovogodišnje modne piste preplavili su i drugi brendovi na čijim su revijama muški modeli koji su nosili slične modele cipela i čizmi. Prada, Burberry i Louboutin samo su neka od poznatih imena koji su svoje vrijeme i trud posvetili nižim muškarcima.

No potpetice kod muškaraca nisu nikakva novost jer ako se vratimo samo nekoliko desetljeća u nazad popularni pjevač Prince svoje je štikle ponosno pokazivao kombinirajući ih uz razne otkačene stajlinge.

Za razliku od Simona Cowella, Toma Cruisea i Nicolasa Sarkozyja koji svoje platforme već godinama vješto skrivaju ispod odjeće, Lenny Kravitz je svoj model čizmi s punom petom ponosno pokazao još prošle godine.

>> VIDEO: I muškarci kasne zbog šminkanja

>> FOTO: Sviđaju li vam se muškarci na pariški način?

Iako možda zvuči neobično čini se kako će muške štikle vrlo brzo postati pravi trend što dokazuje dizajner Rick Owens čiji se modeli unatoč visokoj cijeni koja se kreće od 600 do 1200 funti prodaju u nevjerojatnim količinama.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju