Poznata pjevačica Natali Dizdar otkrila je još jedan talent i odlično se snašla u ulozi modela za novu Nokijinu kampanju. Styling za potrebe editorijala osmislio je dizajner Juraj Zigman, čije je modne kombinacije na svestranoj Natali fotografirao Tomislav Dolenec. Troje ambasadora Nokije odradilo je prvo modno snimanje mobitelom u Hrvatskoj i to uređajem Nokia Lumia 1020.
U zagrebačkom klubu i fotostudiju Katran, Natali Dizdar, brand ambasadorica Nokije Lumije 925, uživala je noseći ženstvene kreacije Juraja Zigmana. Nakon nekoliko sati rada, uz obilje zabave i smijeha, kreativan trojac bio je iznimno zadovoljan snimljenim materijalom.Nokia Lumia 925 je atraktivan, lagan i tanak uređaj s vrhunskom kamerom koja bilježi i najsitnije detalje
“Ne odvajam se od svoje nove Nokije Lumije 925, koja mi uvelike olakšava poslovne obveze. Vrlo je jednostavno koristiti sve njezine funkcije, a najdraže mi je što ju mogu posve personalizirati i koristiti na način koji meni najviše odgovara.“ - izjavila je talentirana pjevačica u predahu između snimanja.
Nokia Lumia 925 je atraktivan, lagan i tanak uređaj s vrhunskom kamerom koja bilježi i najsitnije detalje. Uz pametni aparat, tu je i nova aplikacija za uređivanje fotografija Nokia Camera, koja je objedinila prijašnje aplikacije Nokia Smart Cam i Nokia Pro Cam i na jednostavan način hvata čak deset fotografija odjednom. Upravo tim značajkama oduševljen je i brand ambasador Nokije, Tomislav Dolenec, koji je na snimanju zamijenio objektiv mobitelom i isprobao inovativne aplikacije.
Natali Dizdar iduće godine obilježava deset godina karijere i najavljuje brojne nove projekte. Nakon uspješnog koncerta u zagrebačkom Saxu, ponukana oduševljenom publikom i odličnom atmosferom, Natali se vraća u Sax za Novu Godinu. Sve posjetitelje očekuje veseo tulum uz najveće Nataline i svjetske dance hitove.Svaki dan više od 1.3 milijarde ljudi koristi svoje Nokia uređaje da bi zabilježili i podijelili svoje doživljaje
Nokia je globalni lider u mobilnoj komunikaciji čiji su proizvodi postali sastavni dio života ljudi diljem svijeta. Svaki dan više od 1.3 milijarde ljudi koristi svoje Nokia uređaje da bi zabilježili i podijelili svoje doživljaje, imali pristup informacijama, našli svoj put ili jednostavno da bi razgovarali jedni s drugima. Nokijine tehnološke i dizajnerske inovacije učinile su ju jednim od najprepoznatljivijih brendova u svijetu. Za više informacija, posjetite Nokia.