Nakon uspješne premijere u ožujku kada se na površini od 6000 m2 okupilo 57 izlagača uz gotovo 10 000 posjetitelja, sajam se u samo jednoj sezoni uspio pozicionirati kao središnje mjesto okupljanja modne scene, domaće industrije odjeće, obuće, nakita i kožne galanterije.
Projekt Fashion.hr Industrija nastao je s ciljem pomaganja i unapređenja hrvatske tekstilne industrije te potpore hrvatskim modnim dizajnerima. U tom smislu okupljena je skupina hrvatskih tekstilnih proizvođača komplementarnih proizvodnih programa koji su na dovoljno visokom stupnju razvoja svojih brandova i kanala distribucije te s druge strane nekolicina vodećih hrvatskih dizajnera.
>> Fashion.hr: 6 modnih ideja za sljedeću sezonu
Fashion.hr Industrija postala je njihov zajednički iskorak u povećanju prodaje, zadržavanju i povećanju razine zaposlenosti te osvajanju domaćeg, ali i inozemnih tržišta, a gospodarski značaj projekta potvrdile su i Hrvatska gospodarska komora te Grad Zagreb svojim direktnim uključivanjem u projekt u statusu ravnopravnih partnera.
Dosada je predstavljeno šest uspješnih suradnji između pet hrvatskih tvornica (Arena Pula d.o.o, San Peter d.o.o., Rio Rijeka d.o.o, Marli d.o.o, Bambi d.o.o.) te šest renomiranih hrvatskih dizajnera (Igor Galaš, Robert Sever, Ivica Klarić, Zoran Mrvoš, Juraj Zigman, Ana-Maria Ricov), a na nadolazećem Dove Fashion.hr-u, osim novih kolekcija iz ostvarenih suradnji, premijerno će se predstaviti i najnovija kolaboracija između modne kuće Amadeus Jeans i mladog talentiranog dizajnera Ivana Alduka.
Koncept Fashion.hr industrija ove sezone poprima regionalni karakter, stoga će na nadolazećem jesenskom izdanju sajma, osim 100-tinjak domaćih izlagača, svoje kolekcije i modne proizvode imati priliku predstaviti i brojni izlagači iz zemalja regije.
Pored renomiranih modnih brandova, na sajmu će u sklopu platforme LIFT by Perwoll svoje autorske kolekcije predstaviti i najtalentiraniji mladi dizajneri iz Hrvatske i regije.
Osim upoznavanja s modnim novitetima, sajam Fashion.hr Industrija predstavlja idealnu platformu za razvoj novih poslovnih suradnji, naglašavajući važnost sinergije pri zajedničkom cilju razvoja regionalne modne industrije. Istovremeno, regionalan predznak i progresivan razvoj sajma pozitivno utječu na interes inozemnih kupaca čija prisutnost samim sudionicima otvara mogućnost potencijalnog izlaska i na inozemno tržište.
'Fashion.hr Industrija je u relativno kratkom vremenskom razdoblju pokazala da hrvatska modna industrija ima golem razvojni potencijal te da postoji tržišna potreba za hrvatskim modnim brandovima, koji će biti cjenovno dostupni hrvatskim građanima, a kvalitetom biti u rangu s globalnom konkurencijom. Ove jeseni radimo regionalni iskorak, gdje ćemo dodatno pozicionirati naš projekt, ali istodobno omogućiti regionalnim modnim dizajnerima i industrijama da se kvalitetno predstave u Zagrebu', izjavila je Martina Pandžić-Skoko, direktorica sajma.
Posjetitelje i goste sajma, uz jedinstvenu modnu ponudu po sniženim cijenama, tijekom sva tri dana sajma očekuje niz atraktivnih sadržaja i događanja - dnevne modne revije, izložba modne fotografije, projekcije odabranih filmova te zanimljive radionice u kojima će priliku za aktivno sudjelovanje imati i sami posjetitelji.
Svakodnevni program uključuje i interaktivne tematske diskusije te edukativne panele u kojima će sudjelovati brojni relevantni govornici iz Hrvatske i regije - poznati dizajneri, modni urednici i kritičari, predstavnici industrije, znanosti i tržišta te specijalni gosti iz inozemstva.