Ponosna što je zaštitno lice ovog hrvatskog branda za prodaju nakita, Ornela Vištica je izjavila: 'Suradnja s Argentumom traje već drugu godinu i neću skrivati da mi je drago što su upravo mene odabrali da budem njihovo zaštitno lice. Obožavam nakit - obožavam ga isprobavati, poklanjati, dobivati i svakodnevno nositi, pa čak i kada plešem. Smatram da je svaka žena puno ljepša upravo s nakitom, nakit je oduvijek bio idealan dar za poklanjanje u svim prigodama, a kolege me često pitaju čije to dragocjene ukrase poput srebrnih naušnica i raznovrsnog prstenja svakodnevno nosim. Meni nakita nikada dosta!'.
Obzirom na to da Argentum ima više od 50 srebrnarnica u Hrvatskoj, nakit koji u spotu nosi Ornela zasigurno će u kratkom roku 'planuti' iz poslovnica.
Naime, srebrni nakit se oduvijek smatrao modernim ali upravo je Argentumova prošlogodišnja kampanja naziva 'Nakit Veličanstveni' i njihova u Hrvatskoj izrađena linija raskošnih artikala napravila pravu revoluciju u branši.
Takozvani 'Hurrem' prsteni i naušnice prodavali su se ne samo u Argentumu već i u drugim poslovnicama diljem zemlje te neočekivano povećali prodaju artikala od plemenitih kovina u čitavoj zemlji. Artikli iz linije 'Nakit Veličanstveni' još uvijek su popularni kao što će sigurno biti i oni koje u novom Argentumovom spotu nosi Ornela Vištica.
Naime, idealan spoj tradicionalnog i modernog u asortimanu Argentum srebrnarnica pokazao se dobitnom kombinacijom koja se savršeno uklapa u modne trendove koji su zavladali svjetskim modnim pozornicama.
Mlada glumica je i emocionalno vezana upravo za jedan Argentumov prsten. 'Posebno mjesto u mom srcu zauzima jedan prelijepi prsten sa zelenim kamenom optočen cirkonima koji me podsjeća na jednu osobu i posebno lijepe trenutke u mom životu. Taj prsten uopće nisam skidala posljednje dvije godine, a danas ga čuvam u posebnoj kutijici', tajanstveno je rekla Ornela.
Više informacija na www.argentum.hr