Poznati brend ležerne odjeće 'American Apparel' raspisao je natječaj u kojem je pozvao sve djevojke konfekcijskog broja 46 i 48 da pokažu svoje lice i tijelo u natječaju za novu liniju odjeće za punije.
Tko će biti pobjednica i snimiti katalog ne odlučuje uprava niti marketinški tim tvrtke, već sretnicu biraju posjetitelji njihove web stranice ocjenjujući natjecateljice ocjenama od 'not quite' (na baš) kao najlošijim, te 'XLent'(izvrsna) kao najboljim izborom.
Između 976 prijavljenih žena željnih slave, napretka u karijeri ili tek željnih usputne modne avanture, prijavila se i jedna koja je modnom brendu već optuživanom za seksualnu diskriminaciju, željela održati lekciju.
Mlada Teksašanka Nancy Upton prijavila je fotografije na kojima se poigrala sa stereotipima prema debljim ljudima te namjerno ismijala seksualizaciju promoviranja odjeće.
Okupana majonezom, predana pečenom piletu u bazenu te zaprljana crvenim punjenjem iz pite htjela je skrenuti pažnju na uvredljivi pristup kojim se ova modna kuća odnosi prema ženama nesavršenih proporcija.
'Mislim da se ljepota ne treba postavljati kao nešto što je rezultat nečijeg konfekcijskog broja niti kao nešto što postoji njemu unatoč. Ljepota je ljepota, ona je fluidna i ne treba se opravdavati nikom niti je bilo tko ima pravo procjenjivati' napisala je Nancy na svojoj stranici Tumbir.
>> Debeljuce bez srama pokazuju svoja tijela
>> VIDEO: Debeljuce od kojih zastaje dah
Po broju glasova trenutno je na drugom mjestu, no ukoliko i osvoji najviše simpatija neće sudjelovati u kampanji.
'Vjerujem da su prijavljene žene prekrasni i hrabri ljudi i moj potez da odgovorim na raspisani natječaj je samo moja reakcija – to nipošto nije kritika ili komentar na žene koje su poslale svoje fotografije' dodala je Nancy koja je naglasila kako su sve one lijepi ljudi, a ne lijepe bucke.