Da promoviranje trgovačkog centra može biti uzbudljivo, kreativno i modno očaravajuće pokazala je jedna od najboljih britanskih reklama u ovoj godini. Umjesto standardnih poziva na šetanje po dućanima, pozvali su na šetnju po modnoj povijesti, točnije ples u trajanju od 100 sekundi

Za promociju novog trgovačkog centra 'Westfield' u Londonu snimljen je sasvim poseban kreativni spot koji u 100 sekundi predstavio 100 godina mode.

Jedan par je plesnim koracima modnu priču započeo 1911. godine, žustrim koracima stigao do perioda prvog svjetskog rata, doklizao do Diorovog New Looka predstavljenog 1947. godine te obuhvatio nezaobilazne trendove punka, hipija, osamdesetih, ravea do minimalističkog stila 90-ih.

>>VIDEO: Pogledajte lakove za nokte u najoriginalnijem izdanju ikada

>> 15 vrsti čipke na reviji ljubimca Michelle Obama

Za svaki period plesni par izmijenio je dvije kombinacije zahvaljujući kojima možemo prepoznati elemente vlastitog stila (ne)svjesno inspiriranog raskošnom riznicom vječno inspirativnom modnom povijesti.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju