Ona je u top formi, iako je krajem prošle godine rodila svoje drugo dijete, a nedavno napunila 47 godina. Otkrijte kakve sve vježbe Halle Berry radi da bi održala ovo besprijekorno tijelo

Nije lako imati čvste trbušnjake poput kupaonskih pločica, čvrste noge i podignutu stražnjicu. Iza besprijekornog tijela 47 godina stare Halle Berry krije se mnogo rada i vježbanja s najboljim profesionalcima za 'tesanje' figure.

Pet dana u tjednu Halle se podvrgava intenzivnom 25 minutnom treningu s osobnim trenerom koji podrazumijeva kardio vježbe, kickboxing, penjanje, trčanje i dizanje utega.

Umjesto profesionalnog dizanja utega vi iskušajte sljedeći recept za trbuh besprijekoran kao u američke dive.

Isprobajte ovu jednostavnu vježbu za trbušnjake kao u Halle Berry

Napunite vodom dvije plastične bočice od pola litre pa ih iskoristite kao utege za ruke.

Stanite u raskorak ravnih leđa i nogu tako da vam stopala budu u širini ramena.

Savijte laktove obje ruke tako da bočice s vodom držite ispred tijela u nježnom luku od 90 stupnjeva.

Stisnite trbušne mišiće i polako prebacite težinu s lijevog boka na desno. Lagano pomičite torzo prema naprijed, ali bokovi moraju ostati što je moguće ravniji.

Zadržite pozu nekoliko sekundi, opustite pa ju ponovite. Ponovite ovu vježbu 15 puta sa svakog boka.


 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju