Već treću godinu zaredom lanac komercijalne odjeće H&M predstavlja kolekciju od čije je prodaje 25 posto prihoda namijenjeno borbi za povećanje svjesnosti o AIDS-u.
Dok su prošlih godina i poznate osobe poput Rihanne i Timbelanda i sudjelovale u kreiranju kolekcije, ovoga puta to nije bio slučaj.
Upravo zato u ovosezonskoj ponudi ne nude se samo majice atraktivnih printeva već i haljine, tunike, hlače, ali i modni dodaci. Ljetna festivalska kolekcija inspirirana je različitim modnim, ali šarolikim glazbenim utjecajima.
Raznovrsni utjecaji koji se sjedinjuju na takvim opuštenim okupljanjima potakli su modne znalce H&M-a da kreiraju kolekciju ispunjenu etnom, glamurom, rockom i hipi stilom.
Razigrane resice na rukavima, kožne jakne, izvezene tunike, šljokicama 'optočene' jakne te zavodljive duge haljine dio su ove modne set liste kao i zebraste sandale te ogrlica s usklađenim animalnim printom.
>>VIDEO : Vatromet šika i glamura na reviji H&M-a
>>VIDEO: Histerične žene tuku se za odjeću
Cijene u kolekciji se kreću između 10 eura za majice i 70 eura koliko košta najskuplji komad, odnosno izvezena bež jakna s aplikacijama.