Reklame koje s pozitivnom porukom uvijek rado pogledamo, a još jednu takvu predstavio je Dove i to u kratkom filmu koji opisuje kako društvene mreže mogu pozitivno utjecati na naše viđenje ljepote

Danas društvene mreže imaju jači utjecaj na definiciju ženske ljepote od beauty časopisa, video spotova i filmova

Sedam minuta dugačak video pod nazivom 'Selfie' prati grupu tinejdžerki i njihove majke koje su po prvi puta odlučile napraviti popularnu selfie fotografiju, a sve kako bi se suočile s vlastitom nesigurnošću koja se tiče njihovog izgleda.

>> Video uz koji je 8,6 milijuna ljudi napokon prepoznalo svoju ljepotu

Istraživanje koje je proveo Dove pokazuje kako društvene mreže imaju jači utjecaj na definiciju ženske ljepote od beauty časopisa, video spotova i filmova. Razlog je taj što upravo vlastite fotografije pokazuju realnu sliku osobe dok je ljepota prezentirana na naslovnicama i reklamama nestvarna.

>> 5 trikova uz koje ćete postati kraljica selfie fotografija

Upravo su ti podaci ponukali ovu tvrtku na projekt u školi u koji će uključiti različite 'tipove' tinejdžerki koje se zbog kompleksa nikada nisu usudile napraviti selfie fotografiju.

Nakon što su odlučile stisnuti zube i same se uslikati mobitelom napravljena je selfie izložba na kojoj su svi školarci ispod izloženih fotografija mogli ostavljati svoje komentare. Rezultat projekta bio je doista fascinantan jer mane nesigurnih djevojaka na fotografijama drugi su vidjeli isključivo kao prednosti.
 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju