Bedra su simbol ženstvenosti i putenosti kojemu pridajemo veliku pažnju. Kako je ovaj dio tijela omiljeno 'skrovište' za celulit s tendencijom spuštanja u nemilosrdnoj borbi sa silom teže, ovaj dio tiejla zahtjeva posebnu pažnju, odnosno ciljano i predano vježbanje. Kako je Severina kratkim haljinama otkrila vretenasta i čvrsta bedra potražili smo savjet njezinog osobnog trenera koji nam otkrio kako svaka žena uz malo volje može primijeniti trening popularne zvijezde na vlastitom tijelu i pri tome postići fantastične rezultate

Ključ za tajnu kako i nakon kasnih 30-tih bedra održati u formi i bez celulita prije svega se nalazi u vježbanju.

Funkcionalni trening usmjeren na jačanje snage mišića i postizanje kondicijske izdržljivosti, način je na koji Severina tijelo priprema za naporne scenske nastupe. Njegov rezultat je izvrsna tjelesna forma s pažnjom usmjerenom na izdužene i čvrste bedrene mišiće.

>>Severina: Kratke crvene hlačice za duge njegovane noge

Odlazak na trening tri puta tjedno pod nadzorom osobnog trenera Marka Pape Severina prakticira već duži period, a uoči nastupa u sklopu nove turneje udvostručuje ritam vježbanja.

On se sastoji od vježbi za jačanje snage mišića koje se izvode na TRX spravi za vježbanje i sklopu vježbi 'marinci' usmjerenih na kondicijsku spremu i snagu.

Čučanj, iskorak i 'marinci' su tri zlatne vježbe koje Severinin osobni trener preporučuje za čvrsta, vretenasta bedra



Drugi ciklus treninga uključuje ciljane kardio vježbe kojima se postiže kondicija, a izvode se na veslačkom ergometru, orbitreku i biciklu.

>> Vježbate, a ne mršavite? Provjerite zašto!

Vježbe osmišljene za Severinu usmjerene su na rad mišića cijelog tijela zbog prirode njezinog posla, dok za čvrsta bedra Marko Papa otkriva posebne vježbe.

'Za izdužene i čvrste bedrene mišiće preporučam pak ciljano izvođenje 3 zlatne i najjednostavnije vježbe koje prakticira i Severina, a primjerene su za svaku ženu i vježbanje kod kuće' istaknuo je Marko.

Na prvom mjestu su čučnjevi, potom iskoraci i na kraju marinci (3 uzastopne vježbe koje uključuju do deset ponavljanja na način da se izmjenjuju čučanj, sklek i skok).

Svaku pojedinačnu vježbu potrebno je izvesti u tri navrata po deset ponavljanja, Marko ističe kako spomenuti trening u rekordnom roku daje rezultate čak i ako se do sada niste kontinuirano bavili sportom.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju