Na reklami za novu 'mršavu' limenku dijetalne verzije popularnog pića pojavljuje se glumica koja je ponosna na svoje obline, no za potrebe snimanja ostala je bez njih.
Sofia koja i sama kaže kako joj teško pada odricanje od slatkog i ponosna je na svoje tijelo pala je u ruke Photoshopa, a novi look koji je Pepsi predstavio na upravo završenom tjednu mode u New Yorku iznenadio je mnoge. Uz mršavu limenku tu je i mršava glumica.
Iz Pepsija tvrde kako je piće namijenjeno mladoj i modno osviještenoj publici te su zato odabrali Vergaru i tjedan mode kao mjesto promocije.
Stručnjaci se slažu kako je na reklami gornji dio njezinog tijela stanjen jer je za žene s bujnim grudima karakterističan jači gornji dio tijela dok fotografija prikazuje Sofiju s uskim ramenima i tankim nadlakticama.
Sofia na reklami pozira u kupaćem kostimu i s veliki šeširom pa je gotovo neprepoznatljiva.
Udruge koje pomažu osobama oboljelim od poremećaja u prehrani iskazali su zabrinutost zbog utjecaja ove reklame na mlade, no iz Pepsija se ograđuju i tvrde kako je njihovo piće u tanjoj i sofisticiranoj limenci namijenjeno lijepim ženama punim samopouzdanja te da su ponosni na dugu povijest slavljenja ženske ljepote kroz modu.