XX. jubilarna sezona donosi nam novo izdanje Cro A Porter-a, projekta koji je započeo priču o hrvatskoj modi, iznjedrio mnoga imena domaćeg modnog dizajna, a što je najvažnije, ostao jednako aktualan, svjež, inovativan i progresivan

Cro A Porter je sinonim za vrhunski modni doživljaj, ali i prvorazredni medijski spektakl, a organizatori će se potruditi da i ovog puta zadovolje sve ukuse u čak tri tjedna aktivnosti, kojima će dostojno obilježiti svoju obljetnicu!

>> Kultni Burberry baloner u metalik izdanju

29.09.2012 u Muzeju Marton
, svojih prvih deset godina tako obilježava i Boris Pavlin, sinonim za žensku eleganciju i svečani izgled bez premca. Njegove će kreacije posjetitelji moći razgledati u postavi muzeja.

01.10.2012. rezerviran je za XD Ksenije Vrbanić i Hrvatski prirodoslovni muzej u zanimljivoj kolaboraciji koja će ostati u postavi muzeja čak sljedećih 6 mjeseci!

5. do 6.10.2012. Avangard Cro A Porter@LAUBA, galerijski prostor koji je mnoge ostavio bez daha već prošle sezone, donosi sjajna nova dizajnerska rješenja kreme domaće modne scene, DIORALOP Andreje Bistričić i Maje Merlić, Madame Demode i Tamare Bombardelli, Tomislava Bahorića, Etne Maar, Olivera Julara, Renate Svetić, Jelene Aleksić te nove kolekcije s kojom se u New Yorku predstavila sjajna Ivona Martinko.

18. do 20.10.2012. WESTGATE Shopping City izdanje Cro A Porter, donosi nam standardnu postavu najboljeg od domaće mode, počevši od sjajnog i hvaljenog MAK-a Tea Perića i Nede Makjanić Kunić, Linea Exclusive, Monike Sablić, Hippy Gardena, Anamarije Asanović, Sonje Lamut, LOKOMOTIVA by Lana i Luka, JET LAG Jasmine Arnautovic i Maje Virgej Novak do neponovljivih Borne&fils, ELFS-a, te rapsodije Matije Vuice i Zigmana.

Koincidencija ili igra sudbine, no ovosezonski projekt kojim Cro A Porter slavi svoju desetu godinu, odvija se u vrijeme kada cijeli svijet sa iščekivanjem čeka trenutak koji su predvidjeli kalendari drevnih civilizacija, a govori o završetku jednog i početku novog doba. O tome govori i ovosezonska kampanja projekta, radnog naslova FAITH.

Faith ili nada, svijetlo je koje se nikada ne smije ugasiti, nada je ono što će nas izvesti na pravi put, pomoći da preživimo svaku nedaću i vjerujemo u nove početke i sretne završetke. S čak dva zaštitna lica,nova kampanja jednostavno oduzima dah. Majstorski potpis Mladena Šarića, još jednom je postavio estetsku ljestvicu nedostižno visoko, te kreirao fotografiju koja će dostojno obilježiti naših prvih dvadeset sezona.
 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju