Hrvatski brand San Peter ubraja se među prvake kada je riječ o kreiranju i proizvodnji vrhunskih modnih i poslovnih dodataka.
Već dvadesetu godinu za redom San Peter iz sezone u sezonu lansira poželjne modne dodatke koji vješto balansiraju između upečatljivog dizajna i visokog stupnja funkcionalnosti.
>> Moda s okusom zabrane ulaska
Sukladno svjetskim modnim trendovima koji se za sezonu jesen-zima 2010./2011. jednakim intenzitetom poigravaju inspiracijama novog vala minimalizma i istraživanju formi klasičnog vintage chica, San Peter je mudro preuzeo tendence estetskog bioritma svjetskih prijestolnica i adaptirao ih u svoju modnu kolekciju za hrvatsko, ali i inozemno tržište.
Unutar modne kolekcije naglasak je na dnevnim i večernjim modelima torbi, bilo da se radi o business chic varijanti ili pak nježnom i minimalnom dizajnu torbice za večernji izlazak.
Paleta boja oscilira od crnih nijansi do boje konjaka i efektne tamno crvene dok se teksture izmijenjuju od vintage naboranih sa resicama pa sve do klasičnih modele fino poliranog krokodilskog uzorka.
Poslovna kolekcija torbi i aktovki za žene i muškarce također obliuje minimalnim modelima na koje su vješto implementirani decentni detalji poput zipova i nježnog poigravanja sa asimetrijom.
Naglasak je na izuzetnoj kvaliteti kože i izradi modela koji će zahvaljujući svom minimalnom chicu uspješno egzistirati iz sezone u sezonu.
San Peter u Hrvatskoj ima ukupno 184 prodajna mjesta dok u inozemstvu postoji čak njih 30 od zemalja Skandinavije pa sve do Velike Britanije. Zahvaljujući toj faktografiji San Peter se može postulirati kao jedan od najuspješnijih hrvatskih 'kožnih brandova' ikada.
Kreativni tim San Petera najavljuje niz promjena i ugodnih iznenađenja kada je riječ o dodatnom razvijanju originalne modne linije za koju će na tituli umjetničkog direktora biti involiviran proslavljeni domaći dizajner i neosporni kralj pret-a-porter modnih dodataka Robert Sever.