Luksuz je uvijek tražena roba na koju ne utječu niti ekonomske krize niti rezanje troškova.
>> S logom Louis Vuittona i vreće za smeće postaju torbe
>> VIDEO: Najezda lažnih modnih brendova
Skupocjeni nakit, cipele, viski ili odjeća redovito imaju kupce koji su danas uglavnom dio azijskog tržišta na koje su se luksuzni brendovi najviše i orijentirali. Jedan od takvih je i Louis Vuitton čiju je vrijednost poznata financijska agencija Millward Brown Optimorprocjenjuje na 24,3 milijarde dolara, odnosno 23 posto više nego godinu dana ranije.
Lista najmoćnijih luksuznih brendova:
1. Louis Vuitton - 24,3 milijarde dolara (porast 23 posto u odnosu na godinu ranije)
2. Hermès - 11,9 milijardi dolara (porast 41 posto)
3. Gucci - 7,4 milijardi dolara (pad 2 posto)
4. Chanel - 6,8 milijardi dolara (porast 23 posto)
5. Cartier - 5,3 milijardi dolara (porast 34 posto)
6. Rolex - 5,2 milijardi dolara (porast 11 posto)
7. Henessy - 4,9 milijarde dolara (pad 7 posto)
8. Moët & Chandon - 4,5 milijarde dolara (porast 7 posto)
9. Fendi - 3,4 milijarde dolara (porast 7 posto)
10. Burberry - prvi put na listi, porast vrijednosti za 86 posto