Recesija koja je pogodila i europski i američki kontinent natjerala je mnoge na skraćivanje ljetovanja, smanjivanje izlazaka ili kupovinu bicikla umjesto automobila, ali prema rezultatima američkog istraživanja žene se ne odriču kozmetike i odjeće tako lako.
>> Ako je kriza, neka je s ružem na usnama
Upravo u materijalno teškoj situaciji žene će njegovati i paziti svoj izgled kako bi privukle slobodne i financijski sigurne muškarce.
>> Tko su 'najočanije' kućanice u Europi?
'Možda toga nismo svjesni, ali kupujemo uske traperice i upadljive ruževe kako bismo bile poželjnije muškarcima.
Iako mislimo da smo dovoljno lukave da nasjednemo reklamama, one koje nas zovu parolama poput 'u ovim ćete trapericama uhvatiti muškarca' naići će na plodno tlo' tvrdi Sarah Hill, voditeljica studije koja je kroz 20 godina proučavala odnos između ekonomske situacije i proizvoda za uljepšavanje i mode.
'Očekivali smo da će s nezaposlenošću prodaja proizvoda za ljepotu stagnirati, ako već ne i pasti. Ali smo se iznenadili kada je ustvari zabilježen njezin rast' dodaje nazivajući taj fenomen 'ruž efekt' iz razloga što se tog proizvoda žene najteže odriču.
Taj fenomen nije zabilježen kod muškaraca kao niti poseban trud da u tim životnim situacijama izgledaju privlačno za suprotni spol.