Sezonska sniženja najveći su mamac za kupce željnih šopinga po pristupačnijim cijenama. Ona se iščekuju s veseljem i nestrpljivo, ali kako tvrdi robna kuća Harvey Nichols s uzbuđenjem, i to tolikim da se ne možemo suzdržati. Tako je reklama umjesto duhovitošću, javnost iznenadila vulgarnošću

Ljetno sniženje luksuznih brendova odjeće, obuće i opremanja doma britanska robna kuća najavila je vizualima koji su negativno iznenadili javnost, i to ponajprije njihove konzervativnije kupce.

Na njihovoj web stranici kao i na promotivnim flajerima odaslanim na adrese najvjernijih mušterija, prikazane su fotografije manekenke i manekena mokrog međunožja istaknutu rečenicom – pokušajte obuzdati svoje uzbuđenje.

>> Pogledajte tajno snimanu reklamu za donje rublje

Marketinški tim očito je u takvoj igri riječi i asocijacija prepoznao vrckavi humoristični štos, no dio klijentele je to doživio kao strašan primjer neukusa i vulgarnosti.

>> Pogledajte lakove za nokte u najoriginalnijem izdanju ikada

'Napravili smo kampanju za promociju ljetnog sniženja i uzbuđenja koje ono uvijek potiče, na jedan zabavan način tako da fotografije oslikavaju poznatu frazu. Prilikom osmišljavanja kampanje istraživali smo uvriježene izreke u popularno kulturi i novim medijima i ova je rečenica bila prihvaćena kao zabavna i neuvredljiva' priopćenje je Harvey Nicholsa nakon nastale hajke.


Budući da ovo nije njihov prvi kontroverzni promotivni istup (promotivni spot 'Walk of Shame' agencija za kontroliranje reklamnih standarda ocijenila je seksističkim poticanjem usputnog seksa), možda Harvey Nichols nije takva 'konzerva' kao što je nekada bila te je prihvatila provokaciju kao najbolji alat za isticanje u moru reklamnih poruka.

Reklama 'Walk of Shame' koja je uzburkala kontroverzniju javnost

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju