Poznati kozmetički brand koji za svoja zaštitna lica odabire neke od najljepših žena svijeta ponovno se našao pred zabranom. Ovaj put je riječ o kampanji u kojoj se pojavljuje glumica Rachel Weisz čije pomlađeno lice bez ijedne bore krasi reklamu za anti-age proizvod

Gotovo besprijekorna ljepota britanske glumice koja u 41. godini života glasno zastupa prirodno starenje te je čak i predložila zabranu upotrebe botoksa, našla se na reklami koju je zabranila agencija koja kontrolira standarde u oglašavanju 'Advertising Standards Authority'.

>> Photoshop izmijenio glumice do neprepoznatljivosti

>> Seksi modelu Photoshop 'odgrizao' struk

Razlog je potpuno nerealan i besprijekoran izgled glumice u reklami za novi anti-age proizvod za koji je ovaj put zaslužan Photoshop.

Agencija 'Advertising Standards Authority' u svojoj odluci o zabrani navodi kako reklama navodi na očekivanja koja proizvod ne može ispuniti. Zabrana je naišla na odobrenje kod udruga koje se zalažu za zabranu korištenja Photoshopa te objavljivanje nerealne slike ljepote u reklamnim kampanjama.

Reklame poznatog kozmetičkog branda već su nekoliko puta zabranjene,  2009. godine ona na kojoj se pojavila Twiggy dok su prošle godine zabranu doživjele reklame s glumicom Juliom Roberts te bivšim supermodelom Christy Turlington.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju