Kako bi pokazali što se retuširanjem može postići, londonski trgovački Debenhams u izlogu je izložio fotografiju manekenke u kupaćem kostimu prije i poslije digitalne intervencije.
Prekrasnoj djevojci i fotografiji koja izgleda bez mane, napravljene su izmjene uz koje je postignut dojam totalnog savršenstva.
Tako su joj stanjene noge i ruke, sužen struk, dekolte naglašen sjenom, ispod pazuha uklonjen višak kože kao i rupa ispod prsnog koža nastala poziranjem. Kosa je zalizanija, a boja kože toplijeg tona. Ni kupaći kostim nije prošao netaknuto, tako da je na gaćicama uklonjen mali nabor.
Upravo je neretuširana verzija korištena u svrhe promoviranja nove linije kupaćih kostima, jer nerealni kriteriji ljepote postavljeni na stranicama časopisa i jumbo plakata ženama očito ne šalju poruku kakvu proizvođači očekuju.Jedan od razloga zašto se Debenhams odlučio na takav potez jest želja da žene shvate kako ljepota nije nastojanje da se dostigne nedostižno
Više nitko ne misli da će tako dobro izgledati kupi li određenu odjeću ili proizvod, već se opterećuje svojim nesavršenostima nastojeći ih ukloniti sumanutim gubljenjem kilograma ili odlaskom po nož.
Jedan od razloga zašto se Debenhams odlučio na takav potez jest želja da žene shvate kako ljepota nije nastojanje da se dostigne nedostižno. Upravo zato su i prije nekoliko mjeseci u izloge stavili lutke čiji konfekcijski broj ne odgovara uvriježenom broju 34 već veličini 42 i 44.
>> Niti Julia Roberts nije odoljela Photoshopu
>> Debeljuce izgurala žgoljavice iz izloga
Čak su neke i od poznatih zvijezda poput Britney Spears i Madonne na svoj način, barem povremeno, okretale glave od Photoshopa.
Dok je nekadašnja posrnula zvijezda za reklamu modnog branda 'Candies' pokazala tijelo bez digitalnog peglanja i usavršavanja, inventivnija pop kraljica za neke je editoriale primijenila jake svjetlosne kontraste uz koje su bore manje vidljive.