Modni tim NIVEA Cro A Portera kao najavnu, službenu kreativnu kampanju skorašnjeg događaja za svoje XV. jubilarno izdanje stvorio je neraskidivu simbiozu između mode i umjetnosti

Do sada se u glavnoj ulozi NIVEA Cro A Porter kreativne kampanje čak dva puta pojavila Adrijana Dejanović, poznati svjetski model hrvatskog podrijetla koja je nakon uspješne inozemne karijere u kojoj je surađivala s vodećim svjetskim imenima, svoj novi poziv pronašla u svijetu filma – 'iza kamere', a do sada je surađivala već na nekoliko filmova uključujući i one slavnoga francuskoga redatelja Luc Bessona.

Cro A Porter ove sezone traje 5 dana!

Prošlosezonsku kreativnu kampanju obilježila je Kristina Šalinović, djevojka koja je u samo nekoliko mjeseci, nakon što se sasvim slučajno našla u svijetu modela, postigla zavidne rezultate, a svojom neobičnom androgenom te izuzetno sofisticiranom pojavom oduševila domaću i svjetsku modnu scenu.

Ove sezone se u najavnoj kreativnoj kampanji NIVEA Cro A Portera, pojavljuju se čak tri lica. Adrijan i Kristini pridružila se Marinka Pelivan, djevojka koja je tek zakoračila u modni svijet već ima naslov hrvatskog Ford Supermodela, a na nedavnom natjecanju u Brazilu, probudila je interes mnogih svjetskih agencija koje joj predviđaju sjajnu karijeru. Domaći je mediji tituliraju 'novim licem godine', a već sada krasi naslovnice domaćih magazina.

Tema kojom se bavi ovosezonska kreativna kampanja NIVEA Cro A Portera jest 'natjecanje u modi', a što je jasno komunicirano samim vizualima kampanje koji prikazuju tri modela u ulozi atletskih natjecateljica.

NIVEA Cro A Porter kao svoj novi dom ove sezone odabrao je novu i uzbudljivu lokaciju WESTGATE Shopping City. Na predviđene dvije lokacije unutar centra, s kapacitetom od preko 3000 mjesta svojim će posjetiteljima ponuditi cijeli niz uzbudljivih popratnih sadržaja.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju