S krajem godine rezimira se sve ono što je obilježilo proteklih 365 dana pa tako sada znamo i što vas je u godini koja samo što nije završila, najviše zanimalo kada je riječ o make-upu. U nastavku teksta doznajte koji smo to beauty pojam najviše ukucavali u Google

Make-up trendovi svake godine donesu nešto novo i svježe i stvaraju hitove koji obilježe jedno razdoblje. A što je najpopularnije može se doznati i putem tražilice Google u koju vrijedno ukucavamo riječi i pojmove koji nas zanimaju.

Uz blender za make-up u obliku jajeta, u 2017. najviše su se googlali i pojmovi 'podizanje trepavica' i nude make-up'

Svakoga prosinca Google pregledava podatke iz prethodnih 365 dana kako bi saznao koje su riječi, pitanja i fraze bili najgooglaniji u godini koja se bliži kraju.

U 2017. godini najtraženiji beauty pojam pomalo je iznenađujući s obzirom na to da nije riječ o proizvodu dekorativne kozmetike, poput maskare ili ruža, niti o stilu šminkanja već o sredstvu s kojim se šminka nanosi, a to je spužvica za nanošenje šminke u obliku jajeta. Ova spužvica zapravo služi za blendanje make-upa pa su se masovno tražile i upute i savjeti kako spužvicu pravilno koristiti.

U nastavku teksta doznajte top 10 make-up pojmova koji su se u 2017. najviše pretraživali u Googleu.

1. Blender za make-up
2. Trepavice od krzna kune
3. Make-up za Noć vještica
4. Podizanje trepavica
5. Make-up za maturalni ples
6. Nude make-up
7. Plumper za veće usnice
8. Skeleton make-up
9. "Feather" obrve
10. Sjajilo za usne
Blender za make-up u obliku jajeta najtraženiji je make-up proizvod
Blender za make-up u obliku jajeta najtraženiji je make-up proizvod Foto: Guliver/Thinkstock