Što su žene najviše željele u svojim kozmetičkim torbicama u 2016. godini, istražila je internet trgovina Polyvore. Njihova anketa dala je odgovor na pitanje koji je najtraženiji make-up proizvod u 2016.

Svaka godina sa sobom nosi nove trendove, ali neki klasici ostaju zauvijek. Nezamjenjivi proizvodi koji se uspješno odupiru vremenu postoje i u make-up svijetu, a jedan takav proizvod vladao je i 2016. godinom.

Što su žene najviše željele u svojim kozmetičkim torbicama u 2016., istražila je internet trgovina Polyvore

Naime, internet trgovina Polyvore doznala je koji je make-up proizvod bio najtraženiji u godini na izmaku, a odgovor je nude ruž za usne, odnosno ruž boje kože, nijansa Deeptone beige. I to ne bilo koji ruž, već onaj s potpisom MAC–a koji je proglašen kozmetičkim brendom godine. Doznajte i koja je najpopularnija boja laka za nokte u 2016.

MAC, prema anketi Polyvorea, slijedi beauty brend NARS, na trećem mjestu je Decay, zatim Bath & Body Works, a veliku petorku zaokružuje Clinique.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju