Znojenje je prirodni mehanizam tijela uz pomoć kojeg izbacuje otrove, ali i hladi organizam. Neugodni mirisi popratni su rezultat znojenja, a osim neredovite higijene za njih mogu biti zaslužni i stres, mjesečnica, te hormonalna neuravnoteženost. Donosimo vam savjete koji će vam pomoći da ublažite te neugodne mirise

1. Koristite prirodne deodorante
Ako nakon tuširanja nanosite prirodne deodorante s kristalnom glavom upravo bi to mogao biti razlog neugodnom mirisu znoja. Nekoliko studija je pokazalo da se takvi tipovi deodoranata proizvode od aluminija odnosno aluminijevih soli koje narušuju uobičajen rad žlijezda znojnica.

Umjesto toga čitajte deklaracije na proizvodima i birajte prirodne deodorante s organskim sastojcima. Ako više preferirate kućne pripravke pazuha istrljajte grančicama svježe mente ili sodom bikarbonom.

2. Špricajte pazuhe s octom

Ocat je prirodni antiseptik koji pomaže ubiti bakterije i gljivice u kućanstvu, ali i na površini kože. Prskanje bijelog alkoholnog octa ili jabučnog octa na područja s kojih osjećate neugodni miris, a potom i lagano tapkanje tog područja čistom krpicom eliminirat će problem.

3. Dodajte zelene suplemente hrani
Uključite u svoju prehranu zelene dodatke poput pšeničnih trava ili klorofila u prašku. Ovi suplementi djeluju kao prirodni deodoranti koji će vam pomoći da održavate ugodan miris tijela.

4. Nosite odjeću od prirodnih vlakana
Nosite odjeću od prirodnih vlakana poput svile i pamuka jer će takve tkanine omogućiti tijelu da bolje diše. Ako nosite ovakvu odjeću površina kože će vam biti suša i tako onemogućiti širenje gljivica i bakterija, koji inače vole vlažna mjesta na tijelu.

Začinjena hrana, kofeinski napitci i alkohol dobro su poznati 'smrdljivci' koji pojačavaju neugodne mirise kože.

5. Pazite što jedete
Nije svejedno što unosite u svoj organizam. Ako ste ljubitelj češnjaka, luka i napitaka s kofeinskim osnovom velike su šanse da ljudi izbjegavaju predugo se zadržavati u vašoj blizini. Izbjegavajte jako začinjenu hranu i alkohol – mogli biste se iznenaditi rezultatima.

6. Priuštite si saunu
Ako slijedite sve ove savjete, a i dalje imate problema s neugodnim mirisom tijela možda je pravo vrijeme za detoksikaciju. Na raspolaganju su vam različite metode dubinskog čišćenja tijela od otrova, a u svoju rutinu nemojte zaboraviti dodati i povremene odlaske u saunu.

7. Provjerite zdravlje probave
Otprilike 7 posto ljudi koji imaju problema s neugodnim mirisima tijela istovremeno pate od loše probave. Točnije, nedostaju im određeni enzimi u tijelu koji pospješuju pravilnu probavu, što se održava i na njihov miris kože. Uključite u prehranu probiotike koji će ojačati crijevnu floru i tako smanjiti i drugi problem.
 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju