Postoji li na svijetu osoba koja ne voli poklone? Ovako napamet rekli bismo da ne. A kada je poklon lijepo zamotan, uz još ljepši sadržaj unutra, nema te osobe koja mu se ne bi razveselila.

Upravo tom mišlju vodili su se u popularnom knjižarskom lancu Hoću knjigu kada su 2019. osmislili Book box – paket za ljubitelje knjige, ali i one koji će to tek postati. Ovaj je paket jedan od niza aktivnosti koje Hoću knjigu provodi kako bi knjigu učinili atraktivnijom za šire mase. Naime, godišnja istraživanja koja se obično objave uoči Noći knjige pokazuju kako polovica Hrvata knjigu u ruke uzme samo jednom godišnje, a rezultati za drugu polovicu mogli bi biti još i gori. U ovom knjižarskom lancu protiv poraznih brojki bore se – kreativom.

PR PR (Foto: PR) „2017. godina, kada je Hoću knjigu došao na tržište, bila je obilježena padom najveće izdavačke kuće i knjižarskog lanca Algoritam. Nije potrebno ni napomenuti da je atmosfera bila dosta negativna, Hrvati općenito nisu neka velika čitalačka nacija te je bilo potrebno unijeti velike promjene kako bi se ljudi opet zainteresirali za čitanje. Započeli smo vrlo ambiciozno, s nizom knjiških promocija, radionica te malo 'pomaknutih' događanja, poput spavanja u knjižari, dobrotvornih utrka sa psima, Chi-tai-bara koji poslužuje knjige, Noći Harryja Pottera, koncerata u knjižarama i ostalim atraktivnim projektima.

U doba prije pandemije organizirali smo više od 150 događanja godišnje. Naš primarni cilj je pokazati da knjiga nije samo lektira, da je knjiga zabavna, pogotovo sad kada smo zatvoreni doma svakih par mjeseci, a televizija brzo dosadi, te da se knjiga može povezati s raznim vidovima umjetnosti. A jedan od projekata na koji smo najviše ponosni svakako je Book box, koji smo prvi osmislili za naše tržište, a koji zahvaljujući svojim sastavnicama knjizi može privući i one najveće skeptike“, pojašnjava Sanja Srdić Jungić, voditeljica marketinga i komunikacija Hoću knjigu.

Ovaj knjiški paket sastoji se od nekoliko proizvoda, pomno osmišljenih kako bi se uklopili u tematiku knjige.

Tako se u prethodnim paketima mogla naći knjiga Tajanstvena uvala u Hrvatskoj u kombinaciji s Borboleta narukvicom s motivom otoka Galešnjaka, knjiga Nevidljivi život Addie LaRue s predivnom knjiškom lepezom ili pak knjiga U ime mafije, čiju naslovnicu krasi naša diva Severina s notesom motiva druge velike dive – Marilyn Monroe. Uz dodatna tri proizvoda te obavezni čaj, kavu, čokoladicu ili kremu za ruke ovaj se paket već činio idealnim za svakog tko voli knjige, no ove je godine dobio i posebno izdanje.

PR PR (Foto: PR) „Nakon gotovo tri godine ovog projekta odlučili smo se našu standardnu natur kutiju zamijeniti pravom personaliziranom knjiškom kutijom koja se kasnije može koristiti u razne svrhe. Uz svaki se paket inače dobivalo i pismo domaće mlade autorice Tatjane Barat koja bi čitatelja malo uputila u sadržaj, a sada smo drugoj stranici tog pisma dodali i mali dnevnik čitanja.

Najveća promjena vezana je uz činjenicu da smo osmislili zaseban paket, svojevrsni Otvoreni Book box. Naime, dosad se standardni Tajanstveni paket mogao naručivati unaprijed na našem webshopu svaka dva mjeseca u tri žanra – ljubavnom, krimi/triler i SF/fantasy – te bi sadržaj ostao tajan, no sada smo u mjesece između dodali i Otvoreni Book box, koji će se moći kupiti u našim knjižarama te će sastavnice biti vidljive odmah. Ima i onih koji se ne vole iznenaditi ovakvim paketom te vole unaprijed znati što kupuju, pa je ovaj paket složen isključivo za njih. Bit će dostupan od početka veljače, a zasad ću samo otkriti knjigu koja će se u njemu naći, a to je apsolutni hit Bilo jednom u Hollywoodu.“

Cijena Book box paketa iznosi 249,00 kuna s uključenom poštarinom, dok je sadržaj samog paketa vrjedniji od 300,00 kuna. A moguće je pretplatiti se na nekoliko mjeseci unaprijed i pritom uštedjeti, o čemu možete više čitati na webshopu Hoću knjigu.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju