Iako je dolaskom elektroničkog doba popularnost starih dobrih kalendara naglo pala, malo kreative i provokativnosti može i kalendar učiniti vrućom robom

Upravo to učinili su vaterpolisti, veterani kluba Chuck Norris.

'To je i bila ideja da bude sve samo ne klasičan kalendar, znači od početka je to bila nekakva zafrkancija, a uz tu zafrkanciju uvijek se provlači i vaterpolo kao jedna stvar koju mi želimo reklamirat jer volimo taj sport, a mislimo da nije dovoljno zastupljen', rekao je Vjekoslav Kobešćak.

Kalendar se snimao na poznatim lokacijama grada Zagreba i to na niskim temperaturama.

'Svi pitaju zašto smo se slikali u gaćicama u centru grada. Vaterpolo je naš sport, to je naš dres i zato smo se tako slikali. Da smo hokejaši bili bi s kacigama i palicama', pojasnio je Vjekoslav.

Svi dečki imaju savršenu liniju, a fotografirali su se bez uljepšavanja. Zbog velikog odjeka u javnosti kalendari su planuli, a cijela priča je i humanitarna.

'Ostalo je još par kalendara, a tiskali smo ih 1500 i prikupili smo 35 tisuća kuna', pohvalio se Kobešćak.

Tražena roba uvijek su i kalendari nogometaša. Fanovi ih kupuju zbog vjernosti klubu, a žene zbog vrućih nogometaša.

I Dinamovci su svojim kalendarom odali počast voljenom gradu. Višestruka ponavljanja na snimanju nisu teško pala mladom Dejanu Lovrenu, trenutačno najtraženijem Dinamovcu na stranom tržištu.

'Faca nije dobro ispala pa kopačka je loše stajala, ali dobro smo to na kraju napravili', rekao je Lovren.

Na pitanje bi li se mogao baviti manekenstvom nekad u životu mladi dinamovac je odgovorio kako možda jednom poslije, no kako mu je sada samo nogomet u glavi.

Nije rijetkost da strani nogometaši snimaju provokativne reklamne kampanje i kalendare, najčešće u humanitarne svrhe.

'Zašto ne, ako imaš dobro tijelo zašto ga skrivati, a i za humanitarne svrhe bih to uvijek napravio', rekao je Lovren.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju