Denisse Lalami, internacionalna menadžerica za Germaine de Capuccini
Denisse Lalami, internacionalna menadžerica za Germaine de Capuccini (Foto: Karlo Klasić/Nova Studio)
Moda & ljepota

Obožavani španjolski brend Germaine de Capuccini proslavio 60. rođendan i na Beautyfestu predstavio veliki novitet

23-10-2024 Piše Nova Studio
komentari

Tijekom šest desetljeća poslovanja Germaine de Capuccini postao je jedan od vodećih svjetskih stručnjaka u njezi kože. Proslavu je u prekrasnom ambijentu Esplanade Zagreb obilježio uvoznik i distributer kozmetike za kosu i kožu Bahlen Beauty.

Galerija Denisse Lalami, internacionalna menadžerica za Germaine de Capuccini Germaine de Capuccini proslavio 60. rođendan +6 Paula Bahlen

U trendu Andrej Plenković s obitelji u posjeti Papi Lavu XIV. Elegantno izdanje Pogledajte elegantnu kombinaciju Ane Maslać Plenković za posjet Papi Božićni kolačići Nema čega nema Za vas smo složile bogat popis recepata za božićne kolače, sitne i kremaste Danijela Martinović na koncertu Božić s Danijelom u Zagrebu 2025. - 3 Glamurozna i elegantna Haljina Danijele Martinović baš je kraljevska, perfektno joj stoji, a savršen je izbor za druženja u prosincu

Tijekom šest desetljeća poslovanja Germaine de Capuccini postao je jedan od vodećih svjetskih stručnjaka u njezi kože. Proslavu je u prekrasnom ambijentu Esplanade Zagreb obilježio vodeći uvoznik i distributer luksuzne kozmetike u Hrvatskoj Bahlen Beauty.
"Slavimo 60 godina Germaine de Capuccinija. Vrlo smo ponosni zbog toga. Došla nas je podržati gošća iz Španjolske u ovu krasnu Smaragdnu dvoranu", kazala je Paula Bahlen, koja već tri godine uspješno surađuje s poznatim brendom. Tome u prilog ide i to što se njezina vizija poslovanja uvelike podudara s onom velike žene Carmen Vidal, osnivačice brenda.

"Brend je počeo s Carmen Vidal, koja je imala viziju brenda ljepote koji će nam dati da prirodno starimo, da ne koristimo invazivne metode i to se tijekom 60 godina rada nadograđivalo", objašnjava Paula te ističe da je brend danas prisutan u više od 20 tisuća kozmetičkih i spa-salona u 84 zemlje te da se nalazi u mnogim vrhunskim svjetskim hotelima i njihovim wellness-kutcima.

Mezoboost tretman Mezoboost tretman (Foto: Karlo Klasić/Nova Studio)

U sklopu Beautyfesta posjetiteljice su u experience roomu imale prilike isprobati jedan od njihovih neinvazivnih tretmana. Ondje je dr. Steffie Švaganović radila mezoboost, tretman koji omogućava revolucionarnu mezoterapiju bez korištenja igle, a opet ima sposobnost dostavljanja najviše stope aktivnih sastojaka iz različitih koktela za razne tipove kože u najdublje slojeve kože.

Kako je rođendan uvijek u znaku darivanja, tako je Bahlen Beauty odlučio tri posjetiteljice nagraditi besplatnim tretmanima Germaine de Capuccini – hijaluronskim tretmanom hidracije i spremanja za zimu u spa Esplanade, mezoboost tretmanom u Neoderm centru dr. Steffie Švaganović u Adžijnoj i radiance c tretmanom u showroomu distributera Bahlen Beauty na Krešimircu.

Čuva ljepotu, ali i planet

Veliki rođendanski party obilježio je i govor Denisse Lalami, koja je internacionalna menadžerica za Germaine de Capuccini. Denisse nam je ispričala više o samom brendu i najavila novost koju su naše posjetiteljice ekskluzivno imale priliku vidjeti na našem drugom po redu festivalu ljepote.

U sklopu Beautyfesta Germaine de Capuccini prvi je put izložio refill kreme jer je brend, nadahnut ciljevima održivog razvoja i korporativnom društvenom odgovornošću, odlučio raditi na tome da svi zajedno sudjelujemo u očuvanju ljepote našeg planeta. Ekološki refill stvoren je kao održiva alternativa u pakiranju koje ne ugrožava kvalitetu samih proizvoda. Novi format krema može se ponovno puniti i reciklirati, što omogućuje da damo novi život pakiranju, i tako smanjimo količinu otpada. Za svakih 100 tisuća krema proizvedenih u eko refillu uštedjet ćemo 12,3 tone čiste plastike, 750 kg čistog kartona i 800 g tinte.

Germaine de Capuccini prvi je put izložio refill kreme Germaine de Capuccini prvi je put izložio refill kreme (Foto: Karlo Klasić/Nova Studio)

Germaine de Capuccini nije rezerviran samo za spa i wellness

Paula nam je tijekom velike proslave otkrila i kako najviše pozitivnih komentara dobiva za hijaluron Germaine de Capuccini: "Naše korisnice jako vole hijaluron. Postoje tisuće vrsta hijalurona na tržištu, ali ja stvarno mogu reći da je naš poseban jer imamo 3 vrste hijaluronske kreme – soft za masnu do normalnu kožu, rich za normalnu do suhu i supreme za vrlo suhu kožu." Prepoznatljiv je po svjetloplavoj boji i posebnom mirisu pa ako se tek upoznajete s brendom, isprobajte neki od proizvoda iz linije Timexpert Hydraluronic.

"Najbolji je dio mog posla isprobavanje novih proizvoda. Mi uvijek dobijemo prvi u ruke tu kremu ili nekakav novi serum i onda moramo istražiti taj proizvod. Zato je istraživanje toga što je u proizvodu nekako najbolji dio, no s druge strane i uveseliti klijente kad vide da proizvod djeluje na njihovoj koži i da je to nešto što im odgovara. Uvijek je dobro dobiti tu pozitivnu povratnu informaciju", objašnjava.

Paula Bahlen Paula Bahlen (Foto: Karlo Klasić/Nova Studio)

S obzirom na to da je Paula velika skincare-znalka, pitali smo je da s nama podijeli najvažnije lekcije koje je naučila tijekom dugogodišnjeg rada u beauty-industriji: "Željela bih reći čitateljicama da se trebaju njegovati otkad spoznaju sebe, da anti-ageing trebaju koristiti prije kako se bore ne bi dogodile, da su serumi uvijek bitniji od kreme jer prodiru dublje u kožu i da njeguju kožu jer je to bitno za budućnost."

 

Nova StudioSadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom Germaine de Capuccini po najvišim profesionalnim standardima.

Pročitaj još
Pročitaj još