Tijekom šest desetljeća poslovanja Germaine de Capuccini postao je jedan od vodećih svjetskih stručnjaka u njezi kože. Proslavu je u prekrasnom ambijentu Esplanade Zagreb obilježio vodeći uvoznik i distributer luksuzne kozmetike u Hrvatskoj Bahlen Beauty.
"Slavimo 60 godina Germaine de Capuccinija. Vrlo smo ponosni zbog toga. Došla nas je podržati gošća iz Španjolske u ovu krasnu Smaragdnu dvoranu", kazala je Paula Bahlen, koja već tri godine uspješno surađuje s poznatim brendom. Tome u prilog ide i to što se njezina vizija poslovanja uvelike podudara s onom velike žene Carmen Vidal, osnivačice brenda.
"Brend je počeo s Carmen Vidal, koja je imala viziju brenda ljepote koji će nam dati da prirodno starimo, da ne koristimo invazivne metode i to se tijekom 60 godina rada nadograđivalo", objašnjava Paula te ističe da je brend danas prisutan u više od 20 tisuća kozmetičkih i spa-salona u 84 zemlje te da se nalazi u mnogim vrhunskim svjetskim hotelima i njihovim wellness-kutcima.
Mezoboost tretman (Foto: Karlo Klasić/Nova Studio)
U sklopu Beautyfesta posjetiteljice su u experience roomu imale prilike isprobati jedan od njihovih neinvazivnih tretmana. Ondje je dr. Steffie Švaganović radila mezoboost, tretman koji omogućava revolucionarnu mezoterapiju bez korištenja igle, a opet ima sposobnost dostavljanja najviše stope aktivnih sastojaka iz različitih koktela za razne tipove kože u najdublje slojeve kože.
Kako je rođendan uvijek u znaku darivanja, tako je Bahlen Beauty odlučio tri posjetiteljice nagraditi besplatnim tretmanima Germaine de Capuccini – hijaluronskim tretmanom hidracije i spremanja za zimu u spa Esplanade, mezoboost tretmanom u Neoderm centru dr. Steffie Švaganović u Adžijnoj i radiance c tretmanom u showroomu distributera Bahlen Beauty na Krešimircu.
Čuva ljepotu, ali i planet
Veliki rođendanski party obilježio je i govor Denisse Lalami, koja je internacionalna menadžerica za Germaine de Capuccini. Denisse nam je ispričala više o samom brendu i najavila novost koju su naše posjetiteljice ekskluzivno imale priliku vidjeti na našem drugom po redu festivalu ljepote.
U sklopu Beautyfesta Germaine de Capuccini prvi je put izložio refill kreme jer je brend, nadahnut ciljevima održivog razvoja i korporativnom društvenom odgovornošću, odlučio raditi na tome da svi zajedno sudjelujemo u očuvanju ljepote našeg planeta. Ekološki refill stvoren je kao održiva alternativa u pakiranju koje ne ugrožava kvalitetu samih proizvoda. Novi format krema može se ponovno puniti i reciklirati, što omogućuje da damo novi život pakiranju, i tako smanjimo količinu otpada. Za svakih 100 tisuća krema proizvedenih u eko refillu uštedjet ćemo 12,3 tone čiste plastike, 750 kg čistog kartona i 800 g tinte.
Germaine de Capuccini prvi je put izložio refill kreme (Foto: Karlo Klasić/Nova Studio)
Germaine de Capuccini nije rezerviran samo za spa i wellness
Paula nam je tijekom velike proslave otkrila i kako najviše pozitivnih komentara dobiva za hijaluron Germaine de Capuccini: "Naše korisnice jako vole hijaluron. Postoje tisuće vrsta hijalurona na tržištu, ali ja stvarno mogu reći da je naš poseban jer imamo 3 vrste hijaluronske kreme – soft za masnu do normalnu kožu, rich za normalnu do suhu i supreme za vrlo suhu kožu." Prepoznatljiv je po svjetloplavoj boji i posebnom mirisu pa ako se tek upoznajete s brendom, isprobajte neki od proizvoda iz linije Timexpert Hydraluronic.
"Najbolji je dio mog posla isprobavanje novih proizvoda. Mi uvijek dobijemo prvi u ruke tu kremu ili nekakav novi serum i onda moramo istražiti taj proizvod. Zato je istraživanje toga što je u proizvodu nekako najbolji dio, no s druge strane i uveseliti klijente kad vide da proizvod djeluje na njihovoj koži i da je to nešto što im odgovara. Uvijek je dobro dobiti tu pozitivnu povratnu informaciju", objašnjava.
Paula Bahlen (Foto: Karlo Klasić/Nova Studio)
S obzirom na to da je Paula velika skincare-znalka, pitali smo je da s nama podijeli najvažnije lekcije koje je naučila tijekom dugogodišnjeg rada u beauty-industriji: "Željela bih reći čitateljicama da se trebaju njegovati otkad spoznaju sebe, da anti-ageing trebaju koristiti prije kako se bore ne bi dogodile, da su serumi uvijek bitniji od kreme jer prodiru dublje u kožu i da njeguju kožu jer je to bitno za budućnost."
Sadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom Germaine de Capuccini po najvišim profesionalnim standardima.