Kampanja P&G-a i dm-a 'Jednostavno je biti posebna' za kraj godine donosi veliko iznenađenje za sve ljubiteljice mode. Kupovinom bilo koje dvije Wellatonove boje za kosu u dm-u djevojke i žene mogu osvojiti jednu od deset jedinstvenih Boudoirovih haljina


P&G
i dm dobro znaju da je promjena boje kose jedna od najvećih promjena izgleda pa su zato za sve djevojke i žene u sklopu kampanje 'Jednostavno je biti posebna' omogućili da uz to promijene i odjevnu kombinaciju.

Kupovinom bilo koje dvije Wellatonove boje za kosu u dm-u u studenom je tako moguće osvojiti jednu od deset prekrasnih haljina poznatog dizajnerskog dvojca Boudoir.

One-size haljina svojim krojem odgovara većini žena, a kvaliteta materijala osigurava da prekrasno pada po tijelu bez obzira na građu.

'Svaka žena zaslužuje se osjećati posebno i želi zablistati u nekoj posebnoj prilici. Haljina koju smo dizajnirale za ovu suradnju jedinstvena je jer svojim krojem 'one size' odgovara većini žena, ali i zato što materijal zbog svoje kvalitete prekrasno pada bez obzira na građu,' objasnila je Martina Čičko Karapetrić, jedna od dizajnerica Boudoira.

Zbog svih ovih razloga prekrasne Boudoirove haljine u crnoj boji s ljubičastim detaljima savršeno će pristajati uza svaku boju kose, a nove Wellatonove boje omogućit će da kosa blista u prekrasnim bogatim nijansama mnogo dulje.

Naime, ništa nije lijepo poput svježe obojene kose, ali blistavost i boja mogu brzo izblijedjeti što vam ostavlja dvije mogućnosti: ponovno bojenje ili hodanje uokolo s kosom koja nije predivna.

Kako bi spriječio izbljeđivanje boje i omogućio da vaša kosa što dulje izgleda svježe obojeno, Wellaton je razvio novi sustav bojenja 2 u 1 koji pruža dugotrajnu intenzivnu boju te inovativni serum za osvježavanje boje koji je intenzivira prije nego što nastupi izbljeđivanje.

Serum s pigmentima koristi se dva tjedna nakon bojenja kose i u 10-minutnoj primjeni vraća sjaj i bogatstvo boje. Budući da možete birati između 20 nijansi, Wellatonov novi asortiman boja 2 u 1 olakšava vam dobivanje boje o kakvoj ste oduvijek sanjali.

'S druge strane, kada imate prekrasno obojenu kosu, želimo da imate i prekrasan komad odjeće u kojem ćete se osjećati posebno. Zato nam je izuzetno drago da sudjelujemo u kampanji 'Jednostavno je biti posebna' i da naše haljine mogu osvojiti djevojke i žene koje vole izgledati izvrsno,' rekla je Morana Saračević, dizajnerica Boudoira.

Zato, ako želite boju za kosu koja ne blijedi i haljinu koja ne izlazi iz mode, zaputite se u dm i do 30. studenog kupite bilo koja dva pakiranja Wellatonove boje za kosu pa pošaljite broj računa zajedno sa svojim podacima SMS-om na broj 60060.

Sretno!

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju