Muškarac odavno ne vitla toljagom ni mačem. U potrazi za mesom ili kakvom mahunarkom, šumu smo odavno zamijenili tržnicama i supermarketima. Frajer koji danas živi muški uzima roditeljski dopust kako bi se brinuo o svojoj bebi i hrabro preuzima inicijativu kako bi savladao nove izazove.


Jedan od zadataka nas predstavnika takozvanog "jačeg spola" jest priznati da nismo od čelika, već samo od krvi i mesa. Upravo je to poanta Movembera – osvijestiti muškarce o postojanju muških bolesti te nas potaknuti na redovitu samokontrolu i pravovremeni liječnički pregled. Ako si već počeo puštati movemberski brk, onda te pozivamo da se priključiš dm-ovoj kampanji #zivimuski.

Na Facebooku i Instagramu objavi komentar ili post s hashtagom #zivimuski. Svakom objavom s humanitarnim hashtagom podržat ćeš donaciju dm-a Institutu Ruđer Bošković za istraživanje i upoznavanje mehanizama novih oblika liječenja raka prostate jer će dm hashtagove pretvoriti u kune.

Do 25.000 podijeljenih hashtagova dm će Institutu Ruđer Bošković donirati 25.000 kuna, a ako prijeđemo navedeni broj hashtagova, dm će udvostručiti iznos donacije i Institutu donirati 50.000 kuna.
Ne zaboravi postaviti vidljivost objave na "javno" (public) kako bi i tvoja objava doprinijela donaciji.

Širenju poruke kampanje #zivimuski možeš pomoći i kupovinom u dm-u jer za četiri kupljena proizvoda muške njega na dar ćeš od dm-a dobiti majicu #zivimuski.

Za više informacija o kampanji #zivimuski posjeti dm-ovu internetsku i Facebook stranicu.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju