Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Kultura & zabava

Hot, hot, hot! Je li ovo najzgodniji Djed Božićnjak kojeg ste vidjeli?

24-12-2021 Piše Zadovoljna.hr
komentari

Na spomen Djeda Božićnjaka većini se u glavi stvori slika starijeg i punašnijeg gospodina u klasičnoj crvenoj opravi koji vozi sanjke u pratnji svojih sobova.

U trendu Ksenija Pajić u trapericama i bundi na špici 2025. - 3 Ležerna i dotjerana Ove traperice savršen su izbor za šetnju gradom, a Ksenija Pajić nosi ih uz kratku bundu Jadranka Sloković uvijek besprijekorna Gotovo 10 tisuća čitateljica odabralo najbolje odjevenu hrvatsku modnu ikonu 60 plus Franka Batelić uvijek privlači pažnju svojim modnim izborima A tako je šik Savršen kaput za zimu u kojem vam neće biti hladno, a ima ga i Franka Batelić

Iz Kanade nam pak stiže potpuno drugačiji djedica. On je Paul Mason, ima 57 godina i od 2014. je poznat pod nadimkom Modni Djed Božićnjak.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Paul Mason | Fashion Santa (@fashionsanta)

Te su godine tisuće žena hrlile u trgovački centar Yorkdale u Torontu kako bi se slikale s Paulom. Usput su mu dodijelile i još nadimaka, pa su ga tako prozvale i najseksi djedicom.

 

Ne doživljavam Djeda Božićnjaka kao seksualno biće, ali ne smeta mi što me ljudi tako zovu, volim to, kazao je u jednom intervjuu.

Kada ga je Yorkdale 2015. godine zamijenio modelom Adamom Martinom, uprava trgovačkog centra naišla je na negodovanje žena koje su se nadale kako će tog Božića napraviti selfie s Paulom.

Međutim, on je na kraju iskoristio popularnost kako bi samog sebe pretvorio u brend. Nedavno je gostovao i u showu Kelly Clarkson,u kojem je pobliže objasnio kako je uopće postao Modni Djed Božićnjak.

Radio sam kao model u New Yorku 15 godina. Mojoj majci tada je dijagnosticiran rak i preminula je. U toj fazi tugovanja nisam se brijao godinu dana. Kada sam se probudio jednog dana, shvatio sam da izgledam kao Djed Božićnjak.

S obzirom na to da sam bio aktivan u svijetu mode, shvatio sam da bi to mogla biti dobra prilika za nešto novo i predložio suradnju nekolicini brendova. S trgovačkim centrom u Torontu napravili smo akciju u kojoj je za svaki selfie sa mnom jedan dolar doniran lokalnoj bolnici. Te sezone prikupili smo oko 20.000 dolara. Sada imam i svoje božićne čestitke, a sav prihod od njihove prodaje ide u humanitarne svrhe, zaključio je Paul.

 

Pročitaj još
Pročitaj još