Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Kultura & zabava

Hot, hot, hot! Je li ovo najzgodniji Djed Božićnjak kojeg ste vidjeli?

24-12-2021 Piše Zadovoljna.hr
komentari

Na spomen Djeda Božićnjaka većini se u glavi stvori slika starijeg i punašnijeg gospodina u klasičnoj crvenoj opravi koji vozi sanjke u pratnji svojih sobova.

U trendu Božićni kolačići Nema čega nema Za vas smo složile bogat popis recepata za božićne kolače, sitne i kremaste Andrej Plenković s obitelji u posjeti Papi Lavu XIV. Elegantno izdanje Pogledajte elegantnu kombinaciju Ane Maslać Plenković za posjet Papi Danijela Martinović na koncertu Božić s Danijelom u Zagrebu 2025. - 3 Glamurozna i elegantna Haljina Danijele Martinović baš je kraljevska, perfektno joj stoji, a savršen je izbor za druženja u prosincu

Iz Kanade nam pak stiže potpuno drugačiji djedica. On je Paul Mason, ima 57 godina i od 2014. je poznat pod nadimkom Modni Djed Božićnjak.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Paul Mason | Fashion Santa (@fashionsanta)

Te su godine tisuće žena hrlile u trgovački centar Yorkdale u Torontu kako bi se slikale s Paulom. Usput su mu dodijelile i još nadimaka, pa su ga tako prozvale i najseksi djedicom.

 

Ne doživljavam Djeda Božićnjaka kao seksualno biće, ali ne smeta mi što me ljudi tako zovu, volim to, kazao je u jednom intervjuu.

Kada ga je Yorkdale 2015. godine zamijenio modelom Adamom Martinom, uprava trgovačkog centra naišla je na negodovanje žena koje su se nadale kako će tog Božića napraviti selfie s Paulom.

Međutim, on je na kraju iskoristio popularnost kako bi samog sebe pretvorio u brend. Nedavno je gostovao i u showu Kelly Clarkson,u kojem je pobliže objasnio kako je uopće postao Modni Djed Božićnjak.

Radio sam kao model u New Yorku 15 godina. Mojoj majci tada je dijagnosticiran rak i preminula je. U toj fazi tugovanja nisam se brijao godinu dana. Kada sam se probudio jednog dana, shvatio sam da izgledam kao Djed Božićnjak.

S obzirom na to da sam bio aktivan u svijetu mode, shvatio sam da bi to mogla biti dobra prilika za nešto novo i predložio suradnju nekolicini brendova. S trgovačkim centrom u Torontu napravili smo akciju u kojoj je za svaki selfie sa mnom jedan dolar doniran lokalnoj bolnici. Te sezone prikupili smo oko 20.000 dolara. Sada imam i svoje božićne čestitke, a sav prihod od njihove prodaje ide u humanitarne svrhe, zaključio je Paul.

 

Pročitaj još
Pročitaj još