Na izložbi su predstavljene fotografije i predmeti iz fundusa brojnih hrvatskih baštinskih ustanova, koji prikazuju odrastanje mlade žene plemićkog podrijetla, svakodnevicu na obiteljskom imanju u Našicama, u perivoju našičkog dvorca i u paviljonu od drveta breze, portreti roditelja, sestre i braće, obiteljska druženja u parku i na terasama dvoraca.
Istaknuta je radost stvaranja i umjetničkog djelovanja, koje se isprepliću s privatnim događanjima i brakom s Ottomarom von Lumbeom te zajedničke fotografije s vjenčanja i portreti mladog para, rođenje sina Thea te njegova prerana smrt u 38. godini života, kao i originalna posmrtna maska te poetska skulptura i bista Tuga s Dorina groba.
Autorica izložbe i viša kustosica u Muzeju grada Zagreba Marina Perica Krapljanov istaknula je kako izložba daje uvid u privatni i profesionalni život Dore Pejačević i njezino stvaralaštvo. Poslije otvaranja izložbe u Preporodnoj dvorani HAZU u Zagrebu održan je klavirski recital u izvedbi njemačke pijanistice Kyre Steckeweh, iznimno zaslužne za promociju skladbe Dore Pejačević u Njemačkoj i daleko izvan njezinih granica.
Dora Pejačević rođena je 10. rujna 1885. u Budimpešti, a umrla je 5. ožujka 1923. u Münchenu. Bila je kći hrvatskog bana grofa Teodora Pejačevića i mađarske barunice Lille Vay de Vay. Dora je djetinjstvo provela u Našicama, a prve glazbene poduke dobila je od poznate mađarske orguljašice Károlye Noszede.
Kao mlada umjetnica nastavila je privatno školovanje kod profesora glazbene škole Hrvatskoga glazbenog zavoda, među kojima se ističe Vaclav Huml. Uoči Prvog svjetskog rata Dora Pejačević odlazi na usavršavanje u Dresden, gdje se njezina glazbena samosvijest i kantautorska strast isprepliću sa širinom njezinih intelektualnih i društvenih interesa. Festival Dora Pejačević traje do 5. ožujka. (Hina)