Nakon povratka s godišnjih odmora, a taman pred povratak u školu, u najvećem trgovačkom centru u hrvatskoj metropoli popularni su dječji brandovi relocirali svoje trgovine te pritom osvježili vlastite koncepte. Konačno, na jednom mjestu, roditelji mogu pronaći sve što im je potrebno, a djeca sve što žele za bezbrižan povratak u školu. Bez stresa, brzo i jednostavno, roditelji mogu opskrbiti svoje školarce svim školskim potrepštinama, školskom torbom i priborom, odjećom i obućom, pametnim satom ili tabletom, ali i kakvom igračkom.
PR
Od veselog se shoppinga cijela obitelj može odmoriti u jednom od kafića te ručati u nekom od brojnih restorana u Food Courtu Arena Centar.
Kako bi dodatno motivirala mališane za što bolji uspjeh u novoj školskoj godini, Arena Centar uskoro priprema i nagradnu igru s nagradom obiteljskim putovanjem u Legoland! Zaigrajte Back to school memory powered by Arena Centar na www.arenacentar.hr/back2school i ispunite snove svog mališana.
No to nije sve. Posjetite Arena Centar u subotu, 8. rujna od 11 do 13 sati kad će se održati „Učionica za djecu“ gdje će mališani moći sudjelovati u školi lijepog čitanja, Mo pričalici i Stand up bajci, te na likovnoj radionici by Šareni balon.
U nedjelju popodne, 16. rujna Arena Centar priprema veliki meet up s poznatim hrvatskim YouTuberom The Sikrtom gdje će fanovi imati priliku fotografirati se, družiti se i pričati sa svojim idolom.
Sve što vam treba, na jednom mjestu, u Arena Centru.
PR
O Arena Centru:
Arena Centar je već gotovo osam godina omiljeni trgovački centar u Hrvatskoj. Vrhunski modni, sportski, lifestyle i beauty brandovi te odlični kafići i restorani razlog su zašto posjetitelji uvijek iznova biraju Arena Centar. Arena Centar je dom više od 200 trgovina, dominantan centar mode i ljepote u Zagrebu i šire, najbolji centar zabave uz Cinestar IMAX kino i Game World Casino te vrhunsko gastronomsko odredište. I do sad najveći trgovački centar u hrvatskoj metropoli, tijekom 2018. godine Arena Centar se proširuje na 5.500 m2 te se očekuje ulazak novih brendova. U 2019. godini planira se i otvorenje retail parka ispred zapadnog dijela centra s 8.000 m2 prodajne površine. Tim zahvatom dodatno će se osnažiti cijela shopping destinacija.